BU BLOGDA ARA

16 Eylül 2013 Pazartesi

Butterflies Nail Art

Çiçek, böcek,kelebek.. Yaza ait her şeyi çok seviyorum.Özellikle kelebekleri.Kelebek desenleri çalışmaktan da çok keyif alıyorum. Daha önce de kelebekli bir çalışma yapmıştım,ama o çok basitti.Kendime seviye atlattırdım ve yeni bir çalışma yaptım.


Sarının üzerine, siyah- beyaz kelebekler çalıştım. Her şeyi ince uçlu fırçayla yaptım.Önce kelebeğin bedenini oluşturan düz çizgiyi çekip,daha sonra kanatları yaptım. Hepsi bu!





Tüm tırnakalarıma sadece küçük kelebekleri yapsam daha iyi olacakmış sanki ama bu halini de sevmedim değil. Peki siz nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Küçük kelebekleri çok beğendim. Büyük kelebekler yerine bazı tırnakların uç kısmına tekli minik kelebek yapsaydın da çok güzel olurmuş gibi geldi:) Eline sağlık:)Bu sarıyı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da büyükler sonradan biraz sevimsiz göründü ama çok da değil :):) Diğer kelebekli manikürümü senin önerine uyarak yapacağım, ben de çok seviyorum bu sarıyı :)
      Öpüyorum..

      Sil
  2. Aww, so sweet, what a pretty and summery mani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria, I am so glad to hear it!

      Sil
  3. Bu arılı manikürünüzde kullandığınız sarı mı? Çok tatlı bir renk yahu^^ Ben kelebekleri büyüğüyle küçüğüyle çok sevdim çok sevimli buldum bu manikürü:) Elinize tırnağınıza sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet tam olarak o Bilge'cim :) Ben de bayılıyorum bu rende, manikürü beğenmene de çok sevindim :)

      Sil
  4. Gonca'cım nasıl güzel olmuş.Nail Art yeteneğine hayranım.Eline sağlık kuzucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, böyle güzel yorumlar alınca çok mutlu oluyorum.Öpüyorum çok :)

      Sil
  5. sevimli kelebekler! love it!
    http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)