BU BLOGDA ARA

20 Eylül 2013 Cuma

Bows,Bows and Bows :)

Bu çalışmayı nerede gördüm hatırlamıyorum ama, China Glaze'in harika pembesini gözümün önünden uçurdu anında :) Hemen işe koyuldum, rengarenk şeker tadında tırnaklara sahip oldum :)


Yapması oldukça basit bi süsleme.Baz ojeyi uyguladıktan sonra bir kat simli oje sürdüm. Kurdeleleri ben doğaçlama yaptım ama siz bir çarpı işareti yapıp, içini doldurup, ortasına da bir nokta koyarsanız aynı sonucu elde edeceksinizdir.Yeni başlayanlar için basit ama etkili bir yöntem :) 



Ben bu süslemeye baktıkça,çocukluğum geldi aklıma.Şeker bayramında topladığım şekerleri gizli saklı yemelerim falan.Şimdi benim çocuğum var.Hey gidi günler hey!




Neyse, neyse sonuç olarak ben bu neşeli tırnakları çok sevdim, ya siz? Yorumlarınızı esirgemeyin :)

Sevgiler..

22 yorum:

  1. Aw, so sweet - and ultimate girly :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria :) I feel very happy when you like my designs :)

      Sil
  2. çok güzel kurban bayramında çalıp yapabilirim bunu :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin tırnaklarına çok yakışır, yap tabi :)

      Sil
  3. Gonca :))) süper olmuş. Bana da yap lütfen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, bi dahaki Izmir ziyaretimde neden olmasım :)

      Sil
  4. Nefis olmuş bu şekerler ama ya,hasta hasta canım çekti ama boğaz ağrısından yiyemiyiciğim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun :( Beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  5. Çİzgi film gibi çok çok beğendim ben bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de beğenmene çok çok sevindim Kermyim ♥♥

      Sil
  6. Goncaaaa çok şeker olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Şeker tadında bir çalışma.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)