BU BLOGDA ARA

28 Eylül 2013 Cumartesi

Bitenler & Çöpe Gidenler

Takip ettiğim bloglarda bitenler yazısı okumayı çok seviyorum.Yazmak da bir okadar hoşuma gidiyor.Çünkü bitenler yazısının ardından mutlaka bir alışveriş postu geliyor :) 

Çok fazla birşey bitiremedim aslında.Özellikle renkli kozmetik hiç bitiremiyorum.O yüzden artık belli ürünleri yöneldim, onları öncelikle bitireceğim.Bir nevi bitirme ödevi :)


Gelelim bitirdiklerime;
Banyo ürünleri zaten sürekli ve en önce tükenenler oluyor.

Glis Şampuan: Severek kullanıyorum.Sürekli yerine yenisini alıyorum.Elimde bir adet yedek var.Şu sıralar Doa kozmetiğin o hiç sevmediğim şampuanını kullanıp bitirmeye çalışıyorum.
Glis Saç Kremi: Bu da sürekli alıp severek kullandıklarımdan.Yedeğini almadım, Doa kozmetik saç kremi kullanıyorum çünkü. 2 ürünün yazısını detaylı okumak için tık tık.

3.Sebamed Şampuan: Detaylı yazısı gelecek.Bir daha alacağımı sanmıyorum.


Bir kaç cilt bakım ürünü ve küçücük bir deodorant bitirdim;

Flormar Eye Make-up Remover : Aslında severek kullanıyordum ama geçenlerde fişini buldum alalı 2 yıl olmuş o_O, o yüzden maalesef çöpe doğru yol aldı. Detaylı yazısı burada.
Acnecinamide Temizleme Jeli: Harika bir ürün elimdeki temizleme ürünleri bitsin gene alacağım.Yazısı için buraya bakabilirsiniz.
Diadermine Sıkılaştırıcı Tonik: Bunu da genel anlamda sevdim. Elimdeki ürünler biterse tekrar alabilirim. Detaylı yazısı burada
Apaks Pamuk: Parçalanmayan,dağılmayan bir pamuk.Genelde oje çıkarırken kullanıyorum.Tekrar tekrar alıyorum.
Rexona Deodorant: Tam bir çanta kahramanı, bir kaç yedek aldım.Hafif kokusunu ve etkisini seviyorum.



Listerine: Sürekli alıyorum.Çok acı bir ürün ama uzun vadede gerçekten faydalı olduğunu düşünüyorum.Ağzın içini ferahlatıp temizliyor.
Paradontax Diş Macunu : Diş eti kanamalarına çok iyi geliyor.Ama çok kötü,acımsı-tuzlumsu .Tadına dayanabilirim diyorsanız alıp deneyin.

Bu arada küçük bir not; dişlerinizi önce diş ipiyle temizleyip,ardından gargara yapıp en son fırçalarsanız tam bir temizlik yapmış olursunuz..


BioDeep ve Parmex Asetonlar: sürekli alıyorum,memnunum.

NOB Asetosuz Oje Çıkarıcı: genelde nail art fırçalarımı temizlemekte kullanıyorum.Ama kendisi tam bir çanta kahramanı,kısa yolculuklarda çok işe yarıyor. Detaylı yazısı burada.

NYC Top Coat : Sürekli yedeklediğim bir ürün.Dibinde kalan kısım bozuldu için çöpe gidiyor.Detaylı yazısı hazır.

Pastel Siyah ve Beyaz Ojeler: Bozuldukları için çöpe doğru yol alıyorlar.

Benim bitirdiklerim bunlar,siz bu ürünlerden hangilerini kullandınız? Paylaşımlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..



10 yorum:

  1. Acnecinamide benimde merak ettiğim ürünlerden. Bir migros indirimine denk gelirsem denemek istiyorum.
    Nyc kurutucunun miktarı azalınca bozuluyor demekki. Benimki hem koyulaştı hemde oje üstünde minik baloncuklar oluşturuyor. Ben çok sevdiğim için tekrar aldım.
    Hayırlı olsun bitenlerin.Yenilerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdeki temizleyiciler bitsin kesin yekrar alacagim bir ürün, nycyi ben de cok sevdigimden tekrar aliyorum yedekledim bile :)

      Sil
  2. Renkli kozmetik bitirmek cok zor oluyor gercekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitiremedikce sinirleniyorum bide :)

      Sil
  3. Epey de ürün bitirmişsin canım. Gliss şampuanı merak ettim. Acnecinamide jel ben de kullanıyorum ve memnunum. Apaks pamuk hep aklımda hepte unutuyorum almayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gliss sampuani seviyorum canim ben, apaks pamuk da oje temizlemek icin cok iyi benrilerimi cilt temizliģinde kullaniyorum :)

      Sil
  4. ooh kurtulmuşsun sende :D Ve aynen nyc bendede yoğunlaştı uhulaştı bende sevmedim alıyacağımda birdaha :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ohh ferahladim :) nyc nin bozulmasini agzinin cok acilmasina ve farkli farkli bircok ojeyle temasina bagliyorum ben. O yuzden tekrar aliyorum basarili bir urin bence ;)

      Sil
  5. NYC'nin hızlı bozulma sorunundan nefret ediyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona ragmen sevdigim bi urun, o skintiyi da görmezden geliyorum artik :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)