BU BLOGDA ARA

16 Ağustos 2013 Cuma

White&Blue with Black Stripes - Easy Nail Art

İki-üç renk oje kullanarak yapılan nail art çalışmalarını gerçekten çok seviyorum. Hele ki aşırı derecede çizim becerisi gerektirmeyecek bir çalışmaysa tadından yenmiyor hani:)  Bugün de nternette gördüğüm ve gerçekten çok sevdiğim tam da böyle bir süsleme yaptım.


Öncelikle 2 kat beyaz ojeyi baz olarak sürüp,tırnağın yarısına istediğiniz renk bir ojeyi uyguluyorsunuz.Ben örnekteki gibi maviyi tercih ettim.Oje kuruduktan sonra ortasına ince uçlu fırça ile kısa ve sık çizgiler çekiyoruz.Ta taaaa tırnak süslemeniz bitti bile!






Hem görüntü olarak çok güzel hem de yapılış olarak çok zahmetsiz bir çalışma.Her iki elinize de yardımsız uygulayabilir,bu hoş tırnaklara kavuşabilirsiniz.

Sevgiler..

16 yorum:

  1. günaydın, çok begendim ve evet çok kolay duruyor, ben de denemeliyim ;)

    benim çalışmalarıma da bakmak istersen;
    www.gulsevsar.blogspot.com
    ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de denemelisin senin yaptiğini da görmeyi isterim :)

      Sil
  2. It's really pretty Gonca, love it!

    YanıtlaSil
  3. Hem uygulaması kolay hem de çok güzel görünüyor! :) Eline tırnağına sağlık Goncacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bilgecim beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  4. Bayıldıııım! Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de denicem kesinliklee ♥ çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, dene tabi :) ♥

      Sil
  6. Çok güzel olmuş canım ve kolay gözüküyor. Ben de denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, çok kolay hemde kesinlikle denemelisin :)

      Sil
  7. güzel manikür!
    Ben bloglovin ve okuyucuların sizi takip edin.
    judy
    http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/

    YanıtlaSil
  8. ayyy benim bunu denemem lazııım :) kimbilir ne renk kombinasyonları çıkar böyle daha :) eline sağlık goncamm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, valla başka renklerle de güzel olur senin kombinasyonlarını bekliyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)