BU BLOGDA ARA

23 Ağustos 2013 Cuma

The Balm Instain Blush/Allık- Houndstooth

Instain allıklar The Balm'ın yeni üyeleri.Aslında 6 renk olarak piyasaya sürüldüler ama nedense Türkiye'ye 4 rengi geldi.Gerçi gelen renkler de çok güzel o yüzden sorun yok :)

Ben renkli kozmetikler arasında en çok allığı severim.Gratis'in bayram indiriminde İzmir'de olduğum için Instain allıkları da görüp alma fırsatı buldum.4 rengi de çok güzel ama bende olmayan bir renk seçip onu almaya karar verdim,her ne kadar kendimi zor tuttumsa da başardım:)


Tercihimi Houndstooth'dan yana yaptım.Bu allıkların ambalajları da çok albenili. Tek fark diğerleri gibi eğlenceli değiller, klasikler.



Gelelim allıkla ilgili yorumlarıma;
*Allığın yapısı oldukça pudramsı,yumuşacık
*Pigmentasyonu oldukça yüksek.
* Işıltısız olmasına rağmen cildi gayet canlı gösteriyor.
*Allığın çok hafif bir tozutma problemi var,görmezden gelinebilir.
*Kalıcılığı da gayet iyi. 


Allığı renk olarak "leylak" diye tanımlamak doğru olur diye düşünüyorum.Her cilt rengine uygun bir allık ama,pigmentasyonu çok yüksek olduğu için esmer tenliler biraz daha bolca kullanabilecekken açık renk tenlilerin elini korkak alıştırmasında fayda var.
İyi bir fırçayla uygulayıp,güzelce dağıtmak gerekiyor.



















Allığı Gratis'lerden 27 TL'ye alabilirsiniz.Ama Gratis indirimlerini kollamakta fayda var %50 indirime girdiğinde beğendiğiniz iki rengi birden bu fiyata almanız mümkün (ikinci rengi almadığım için yaşadığım pişmanlık anlaşıldı sanırım :))

Ben bu allığı gerçekten çok sevdim.Diğer renklerini de edinebilirim.Peki siz bu allıklardan alıp denediniz mi?

10 yorum:

  1. Benim de favorim houndstooth :) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel bir renk, teşekkürler canım :)

      Sil
  2. dördünü de aldığım için çok mutluyum kesin almadığım aklımda kalırmış.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir renk daha alabilirmisim :) teşekkürler sende güle güle kullan :)

      Sil
  3. Ben bu seriyi hiç beğenmedim renkleri sıradan ve standart buldum o yüzden almadım :/ Eski seriyi çok seviyorum.Güle güle kullan kuzu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balmin iki tane alligi var zaten bende biri de hot mama, pek fark goremedim ben aslinda..teşekkürler kermyim :):)

      Sil
  4. Wishlist'imde bulunuyor kendisi, bir gün benim olacak :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kisa zamanda senin olmasi dilegimle,öperim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)