BU BLOGDA ARA

21 Ağustos 2013 Çarşamba

The Balm Hot Mama Blush/Allık

The Balm'ın ürünleri hakkında genelde iyi yorumlar okuyorum.Hot Mama'yı da o kadar çok okudum ki almamam neredeyse imkansız hale gelmişti.


The Balm ürünleri karton ambalajda. Aslında çok sağlam olduğunu okumama rağmen çok da inamamıştım.Karton bir ambalaj ne kadar sağlam olabilirdi ki? Basbayağı olabiliyormuş işte. Allığı elime aldığımda,ambalajına resmen aşık oldum.


*Ambalajın vintage görüntüsü harika.
*Geçekten çok sağlam,özellikle suya atıp bekletmediğiniz sürece asla yırtılmaz.
*Dışındaki ambalajı da sürekli kullanırsanız aşınma riskini bile ortadan kaldırmış olursunuz.
*Ambalaj ince ve küçük olduğundan çantada kolaylıkla taşınabilecek özellikte.
*İçindeki ayna da kullanışlı.
*Ambalajın içinden fırça çıkmıyor,zaten gereksiz bir ayrıntı olan fırça için ambalajı kalınlaştırmadıkları iyi olmuş.


Allığı yapı olarak da çok sevdim.
*Kadifemsi bir yapısı var.
*Pigmentasyonu gerçekten çok iyi.Allığı fırçaya almak da gayet zahmetsiz.
*Biraz tozutma problemi var. (The Balm'ın Powder to the People fırçasıyla uygulama yapıyorum.) 
*Kalıcılığı orta diyebilirim.Ben yoğun allık uygulamayı sevmiyorum,ama eğer 4-5 saatten daha uzun bir zaman diliminde kullanmak istiyorsanız biraz yoğun uygulama gerektiriyor, siz de benim gibi yoğun allık sevmiyorsanız tazelemek şart.


Allığı renk olarak biraz tanımlaması zor oldu benim için.
*İçinde bir çok renk var sanki ama cildinizde görünecek olan renk harika bir şeftali tonu.
*Simli gibi gözüküyor ama bir tek sim bile barındırmıyor.Tanımlayacak en güzel kelimeler "sedefli" yada "ışıltılı".
* Uygulandığında cilde harika bir aydınlık ve ışıltı veriyor.
*Her cilt rengine uygun bir renk olduğunu düşünüyorum.

Hot Mama allığı gerçekten çok sevdim.Normal fiyatı 28 TL civarında bu fiyatı bile hakediyor ama Gratis'in sık sık yaptığı indirimleri beklemekte fayda var.Zira yarı fiyatına almak mümkün oluyor ki bu durum da çok keyifli.Ürün içerik olarakta nispeten temiz olduğu için gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.Alıp kullanın,benim yüzümdeki memnuniyet ifadesi sizin yüzünüze de yansısın..

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Güle güle kullan:) ışılda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ilk zamanlar kullanmaya kıyamadım ama simdi yanağımdan cikmiyo :)

      Sil
  2. Bu allığı ben de çok seviyorum <3 güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sen de güzel günlerde sür sürüştür :)

      Sil
  3. Tüh ya ben bundan istiyordum gidip frat boy aldım offff...

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullan :)
    Blogunu takibe aldım bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan gonciş kardiş,bunu almayan bir ben varımdır :)

    YanıtlaSil
  6. Kızlarrrr yeniyim destek olursanız sevinirimmm :) Takibe aldım bu arada canım
    http://siyahgizemlidunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. ben bunu aliexpressten 3.99 dolara almayı düşünüyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)