BU BLOGDA ARA

1 Ağustos 2013 Perşembe

Rimmel London Salon Pro Nail Polish No:447 Barmy Blue & Simple Nail Art

Ve son Rimmel London Ojem Barmy Blue.


Bunun rengini de çok sevdim.Lacivert - mor arası bir renk.Nispeten parlak bitişli.Tek katta yeteri kadar kapatıcı.



Nail art olarak, sevgili Başak'ın doğum günümde hediye olarak gönderdiği Flormar glitterimden arakladığım yıldızlarla, sallanan yıldızlar yaptım.İnce uçlu nail art fırçamla çizgiler yaptım. Glitterin içindeki yıldız pulların bitmesinden korkup diğer iki çizgiye de pullardan çiçek yaptım.Üzerine de top coat geçtim.Sonuç eğlenceli tırnaklar oldu :)



Mor-lacivert arası (fotoğraflarda belli olmasada daha çok mora yakın) oje isteyenlere bu ojeyi şiddetle tavsiye ederim.Ojeyi Watsons'lardan temin edebilirsiniz.
Peki çalışmamı nasıl buldunuz?  

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Ojenin rengi mükemmel bi de sen böyle güzel güzel süsleyince daha da güzel olmuş ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. harika bir renk nail artta güzel olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)