BU BLOGDA ARA

8 Ağustos 2013 Perşembe

Rimmel London Pro French Manicure No:436 White Bright & Essence French Glam Nail Stickers

 Uzun zamandır french manikür yapmıyordum.Başak'ın gönderdiği paketten harika stickerlar çıktı.Onların şerefine bir french manikür yaptım.


Stickerlar elime geçmeden önce Watsons'tan Rimmel London'ın french manikür ojesini almıştım.Ojeyi denemek içinde fırsat bulmuş oldum.Stickerlar gerçekten harika.Tam gelin manikürü yapmalık :)

Rimmel London oje ise yapısıyla,sürümüyle,kuruma hızıyla ve rengiyle gerçekten güzel bir oje.

 

Manikürü aslında nail art kalemiyle yapmak istedim ama kalem gene işe yaramamak da ısrar etti.Bir kat oje sürüp sonra ince uçlu fırçamla tırnak uçlarıma beyaz oje uyguladım.Sonra bir kat dana oje sürerek manikürümü bitirdim.
Ben fotoğraf çektikten sonra ojeyi sileceğim için top coat uygulamadım.Ama stickerları uyguladıktan sonra bir kat top coat uygularsanız stickerların kalıcılığını garantilemiş olursunuz.


Ojenin tam kurumasını beklemeden hemen çekim yapmaya geçince, çekim esnasında manikürü biraz zedeledim maalesef :(


Hafif zedelenmeler dışında manikürü ben çok sevdim.Siz nasıl buldunuz?

Essence stickerın fiyatını bilmiyorum ama Gratis'ten temin edebilirsiniz.Ojeyi ise Watsons'tan alabilirsiniz.Fiyatı 2.50 TL. (Ben aldığımda bir alana bir bedava kampanyası vardı)

Sevgiler..








14 yorum:

  1. naif ve çok şık çok kibar çok hoş daha başka kelime bulamadım anlatmaya :))
    Bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu güzel yoruma bayıldîm, beğenmene de çok sevindim :)

      Sil
  2. Stickerlara bayıldımm :) Çok hoş olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Kermy'im ♥♥

      Sil
  4. Gördüğüm en iyi frenchlerden biri. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bu yorumun çok mutlu etti beni :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)