BU BLOGDA ARA

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Otacı Güllü ve Kremli Bebe Şampuanı

Otacı ürünleriyle, Otacı'nın bana gönderdiği testerlar sayesinde tanıştım.Bir çok ürününü denedim ama en çok sevdiğim, daha doğrusu Nehir'in sevdiği ürünle başlamak istedim.


Nehir için doğduğundan beri Nivea şampuan kullanıyorduk.Aslında memnundum ama gözlerini biraz yaktığı için alternatif arıyordum. Ankara'ya giderken pratik olduğu için Otacı'nın güllü şampunının testerlarını aldım, gittim. Denedim ve çok sevdim Gratis'ten de  büyük boyunu aldım.




Şampuan pompalı plastik şişede.Pompalı şişeleri hem pratik ve hijyenik,hem de ürün israfını engellemesi açısından kullanışlı buluyorum. Şampuanın akışkanlığını tam dozunda ve köpürme özelliği de kararında, ürünü bu bakımdan çok sevdim.


Şampuan misler gibi gül kokuyor.Kızımın saçlarını yumuşacık yaptı.Buklelerini de belirginleştirdi.
Gözlerine kaçırmamaya çalışıyorum ama yakmadığını düşünüyorum. Nivea kullanırken,durulanma sırasında kızım gözlerini göstererek "gö" "gö" diye söylenirdi ,bu şampuanı kullanırken herhangi bir serzenişte bulunmadı.
Kızımın vücudunu da bu şampuanla yıkıyorum,cildini kurutmadı. Herhangi bir alerjik reaksiyon,hassasiyet vs. geliştirmedi.
Son olarak fırçalarımı da yıkamak için kullanıyorum,gayet güzel temizliyor.


İçeriği;
*SDS, SLES, Paraben, Silikon, Boyar madde ve Alerjen bileşen, Formaldehit, Opaklaştırıcı, Sedef, alkol içermez
*Sabun içermez. 

*Temizleyici ana maddesi Ecocert organik sertifikalıdır Hayvansal kökenli maddeler içermez, hayvanlar üzerinde test edilmeden geliştirilmiştir.



Şampuan 250 ml'lik şişede, fiyatı 11 TL. Papatyalı,lavantalı ve güllü olmak üzere üç çeşidi var. Biz bu şampuandan çok memnun kaldık,alıp denemenizi tavsiye ediyorum.Seveceksiniz..

Not:Sevgili Otacı şampuanların üzerine benim tontiş kızımın fotoğraflarını koyabilirsiniz, banyo yaparken çok güzel oluyor :):)

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim ve hemen izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim.http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Canım yerim ben ki senin kızınııı, yakmasın gözlerini tabikisi! hem ben bile beğendim bu güllü bebe şampuanını, almayı düşünüyorum cidden:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)