BU BLOGDA ARA

7 Ağustos 2013 Çarşamba

NYC Toughen Up! Strenght & NYC Turbo Dry Top Coat

Ne zamanki nail art çalışmalarını sıklıkla yapar oldum,tırnaklarım ekstra ilgi alaka ister oldu. Base coat ve top coat arayışı içine girdim.


NYC'nin bu iki şahane ürünüyle başladım ve artık elim başka ürünlere gitmez oldu.



176 numara tam bir base coat değil.Tırnakları güçlendirmeye yarayan bir tırnak cilası.Mavi olduğuna bakmayın tırnakta tamamen şeffaf,parlak ve mermerimsi bir görüntü oluşturuyor.Üzerine rahatlıkla oje sürülebiliyor.Tek başına kullandığımda 4 gün hiç soyulmadan tırnaklarımda kaldı.Gün geçtikçe biraz parlaklığı azalıyor o kadar.


Fırçası standart fırça genişliğinde ama daha yayvan ve bu da sürümü kolaylaştırıyor.


........................................................................


 177 numara ise hızlı kurutucu top coat. Ojeyi sürdükten sonra biraz bekleyip,bu şeffaf cilayı ojenin üstüne uyguluyorum. Sonuç 1-2 dakika içinde kurumuş ojeler!Ayrıca çok güzel bir parlaklık da veriyor. Daha önce kullandığım Flormar'ın sprey kurutucusundan daha iyi sonuç veriyor.Bir de spreyin kokusunu solumaktan kurtulmuş oluyorum.Ürünün tek eksi yanı ekstra bir koruyuculuk sağlamaması.Ojeyi çizilmeye karşı dayanıklı hala getirmiyor.


Bunun fırçası da klasik ama yayvan.Ojeyi bozmadan uygulamak çok kolay!

Ürünlerin fiyatları 4.90 TL idi yanlış hatırlamıyorsam. Strenght olanı uzunca zamandır kullanıyorum bozulma olmadı ama aynı gün aldığım top coatın dibinde biraz kalmışken yapısı bozuldu.Bunu da belirterek, gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim ikisi de şahane ürünler!

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Bende 177yi kullanıyordum ve hızlı kuruma sağladığı için çok memnundum ama daha şişe yarıya bile gelmeden yapısı bozuldu yoğunlaştı. yeni bir kurutucu arayışına girmem gerekiyor ne yazıkki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ilk aldığım bitmek üzereydi, dibinde kalan çok az miktar uhulaşmıştı. İkinci şişem yarısını ancak bitirdim ama bozulmaya yüz tutmuş bugün farkettim.Çok fazla açıp kapattığımz için havayla çok temas ettiğinden çabuk bozulabiliyor olabilr yada uzun süre rafta kalan ürünler almış olabiliriz..Sıcakların etkisi de olabilir dolaba koymayı mı denesek acaba? :) bu arada essence'in kurutucusundan memnun kalanlar varmış denenebilir..Sevgiler..

      Sil
  2. Base Coat'ı denemedim ama kurutucu şahane gerçekten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurutucudan kaç tane yedekledim bi bilsen :)

      Sil
  3. Base coat'a bayılıyorum,tırnaklarımın daha sağlıklı görünmesini istediğimde sürüyorum çıkıyorum o derece güzel. :)
    Top coat hakkında ise net bir yorum yapamayacağım.Kat kat sürdüğümde istediğim sonucu alamadım ben sanki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıgın bozuk olabilir, öyle degilse biraz bol alırsan fırçaya sorun ortadan kalkacaktır..

      Sil
  4. Base coat kullanmadım ama top coat olanı denediğimden bu yana elim başka bir kurutucuya gitmez oldu cidden, flormarın kurutucusu bende de var, o da fena değil ama top coat harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarda iyi evet ama bu kurutucu cidden iyi iş cıkarıyor baska bi ürün insanın aklına gelmiyor :)

      Sil
  5. nail art uzmanım bnm:)bnm tırnaklarda s.o.s vermeye başladı. bu postu görseydim kesin bunu alırdım ama şimdilik essence'in tırnak güçlendiricisini deneyeceğiz napalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence de güzelmiş kuzum dene bakalim işe yaramazsa bunu denersin, öpüyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)