BU BLOGDA ARA

20 Ağustos 2013 Salı

Moon and Stars in the Night!

İnstagramda görüp beğendiğim bir çalışmayla karşınızdayım bugün.Zaten gece ve yıldızlar hep dikkatimi çeken unsurlardır.Tırnak süsleme olarak kullanıldığında da sonuç çok şık oluyor.


 Bu süslemenin yapımı gayet basit.Baz olarak ben siyahı tercih ettim koyu lacivertte iyi bir tercih olacaktır.Baz ojeyi iki kat uyguladıktan sonra bordo ojeyi ince uçlu fırçayla uzunlu kısalı çizgiler şeklinde tırnak uçlarımdan başlayarak,tırnağımın ortasını biraz geçecek şekilde uyguladım.Üzerine de lila rengi ojeyi,bordoları da açıkta bırakarak aynı şekilde uyguladım.
İnce uçlu fırçamla ay ve yıldızları da yaptıktan sonra,noktalama aletiylede gök cisimlerini yerleştirdim.Top coat uygulayarak süslemeyi bitirdim.

 




Anlatıldığında biraz uzun işmiş gibi görünse de aslında çabucak yapılan basit bir süsleme.Ay şeklini es geçerseniz(gerçi o da çok özen isteyen bir detay değil) iki ele de kolayca uygulanabilir.Umarım siz de bu çalışmayı sevmişsinizdir.

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Ojenin rengine bayıldım:) nail artlar da çok güzel eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oje çok pastel tek başına kullanmam ama nail art çalısırken epeyce iş görüyor, benğenmene sevindim canım :)

      Sil
  2. I love this mani, it has an artistic touch!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're my nail art - especially flower - queen, you made me so happy with this comment :)

      Sil
  3. Ben bu çalışmaya bayıldım! Tembelliğimi atıp nail art çalışmalarına başlarsam ilk yapacağım olacak ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alice'im senin güzel tırnaklarında çok daha güzel duracaktır eminim :)

      Sil
  4. Oh wow! This is gorgeous! Thanks for dropping by my blog! I am looking forward to your next nail art posts.
    (^^,)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome :) And I am so happy to you love it:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)