BU BLOGDA ARA

11 Ağustos 2013 Pazar

İnstagram'da Ben de Varım

Aslında İnstagram'a katılalı epeyce bir zaman oldu.En çok sevdiğim sosyal paylaşım alanı da İnstagram oldu zaten.Fotoğraflarla anı anlatma fikri bana çok cazip geldi.Tabi işin canını çıkarmadan paylaşım yapmak gerekiyor,zira çocuğunun kustuğu anı bile paylaşanları duydum ki evlerden ırak!

İnstagram hesabımda az da olsa kişisel paylaşımlar da yapıyorum.İsterseniz beni
"goncaninguncesi" adlı hesabımdan takip edebilirsiniz.

Not: Hala S3'ün klavyesine alışamadığımdan,google hesap ismimi değiştirirken yaptığım yanlış dolayısıyla beni bir ay boyunca kesme işaretini yanlış yere koyan kız olarak anabilirsiniz,fazlasıyla hakettim :)

Sevgiler..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)