BU BLOGDA ARA

2 Ağustos 2013 Cuma

Hearts... Hearts... Easy & Cute Nail Art

Rimmel London Salon Pro ojelerden daha önce de bahsetmiştim.Bu ojeleri gerçekten çok sevdim.Özellikle Kate serisinden aldığım Disco Fever rengine aşık oldum diyebilirim.
Rengin üzerine nail art kalemiyle yaptığım çalışmayla bu ojeye haksızlık ettiğimi düşündüm.Ve yeni bir nail art çalışması yaptım.






Bu çalışmayı instagramda görüp çok sevimli buldum.Kalplerden bir ağaç fikri çok hoşuma gitti.Bu renge de yakıştı gerçekten.Bir tek ince uçlu fırçayla yapılabilecek çok basit bir süsleme oldu.

Yardımsız iki ele de kolayca yapılabileceği için ayrıca tercih sebebi oldu beni için.Sonuçtan gerçekten memnun kaldım.Siz ne dersiniz?

Sevgiler..

18 yorum:

  1. hım :)) çok beğendim canım

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş canım:) Gene döktürmüşsün:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi teşekkür ederim Zuhalcim :)

      Sil
  3. That's a really sweet heart mani :)

    YanıtlaSil
  4. Neşeli bir çalışma olmuş ellerine sağlık yivrum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bebekim, neşeli tabiri cuk oturmuş :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. :) thank you I am glad you love it:)

      Sil
  6. Moru zaten severim bir de üstünde minik kalpker çok şirin eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) beğenmene çok sevindim, teşekkürler :)

      Sil
  7. Bu nail artlara bayılırdım hep, ama yapan insanın güzelliğini görünce daha bir sever oldum;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim :):) İyiki tamışım sizi, sizinle vakit geçirmek çoook keyifli :)

      Sil
  8. Ellerine sağlık canım harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. ne kadar şeker olmuş :) bu arada bende bloguma beklerim canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)