BU BLOGDA ARA

15 Ağustos 2013 Perşembe

Golden Rose Magnetic Nail Lacquer 04 & Easy Dotticure

Golden Rose bu manyetik ojeleri çıkaralı epeyce bir zaman oldu.Hiç merak edip alma gereği duymamıştım.


Bu ojeyi de sevgili +evre medusa 'm hediye etti bana. Ojenin mıknatısı kaybolduğu için ojeyi maalesef manyetik oje kategorisinde kullanamadım.Ama metalik yeşil rengine bayıldığım için normal bir ojeymiş gibi kullanmaya karar verdim.
Ojenin yapısının diğer ojelerden bir farkı yok.Sürümünde herhangi bir sıkıntı yaşamadım.2 katta tam kapatıcılık sağlıyor.Kuruma hızı da gayet iyi.Ojeyle ilgili tek sıkıntı manyetik özelliği dışında kullanınca çizgi çizgi izler bırakması oldu.Ama metalik bir rengi olduğu için bu durum göze batmıyor.


Hem ojenin rengini tam görmeniz, hem de elimde olan nail art ekipmanlarının azlığından basit iç içe bu yuvarlakları yapmayı tercih ettim. Yaparken çok hazetmedim ama sonucu sonradan sevdim.Gören herkes de çok beğendi.




Burada gördüğünüz dalgalanmalar yapısından kaynaklı,mıknatısını kullansam bu sıkıntıyı kuvvetle muhtemel yaşamayacaktım.



Ojenin güneş ışığındaki görüntüsü de bu şekilde, renk gerçekten çok güzel değil mi?

Ojeyi bu haliyle de sevdim ama,mıknatısla kullanıldığındaki görüntüsünü de mereak etmedim değil hani.Siz bu manyetik ojelerden denediniz ve sonucu sevdiniz mi? Merak içerisindeyim,paylaşımlarınızı bekliyorum..

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Nail artlarına bayılıyorum canım:) bu da çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. GR nin manyetik ojelerinden memnun kalmıştım ama genel olarak manyetikleri uygulaması zor buluyorum o nedenle elim gitmiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miknatisini bulsam bile uygulamaya üşenirim kesin ben de :) böylede iş görüyor bu oje bana uyar :)

      Sil
  3. denedik ama sevmedik kendi adıma, zaten çok tutmadı gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de hiçbir blogda denk gelmedim, merak etmeme gerek yok o vakit :)

      Sil
  4. It might be easy - but it's very pretty too :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)