BU BLOGDA ARA

19 Ağustos 2013 Pazartesi

Gabrini 3D Nail Polishes & Floral Nail Art

Gabrini kısa süre önce 3D ojeleri piyasaya sürdü.'3D' özellikli olunca eminim ben de uyandırdığı merakı sizlerde de uyandırmıştır.


Aslında bu ojelere neden 3D demişler pek anlama veremedim. Flormar'ın wet look serisi ile aynı özelliği taşıyorlar.Fazlasıyla parlak bitişliler.  3D adını burdan alıyorlar sanırım.
Bunun dışında ojelerle ilgili şunları söyleyebilirim;
*Bende burdaki ikisinin dışında bir de mavi rengi var,Hepsi harika renkler, renk yelpazesi oldukça güzel.
*Ojelerin fırçası oldukça geniş,sürümü komforlu hale getiriyor.
*Ojenin yapısı ne çok akışkan ne çok kremsi, ideal kıvamda.
*Kuruma hızı gayet iyi.
*Kokuları kullandığım diğer ojelere göre biraz daha ağır ama çok rahatsız edecek derecede değil.


Yeşil olan renk 54 numara tam da fotoğrafta göründüğü gibi. 2 katta tam kapatıcılık sağladı.
Pembe olan renk ise 29 numara.Burada göründüğünden daha pembe ve neon,yansıtmaya çalıştıma ama muaffak olamadım.Tırnaklarıma iki kat uyguladım,3.ü bi katı daha istiyor aslında.


Nail art olarakta noktalama aletiyle yapılabilecek bu basit çiçekleri seçtim.Ojeler yeterince gösterişli olduğu için nail artı basit tuttum.Çiçeklerin büyüklüğünü kendi isteğinize göre ayarlayabilirsiniz.




Gabrini 3D ojeleri ben sevdim.Özellikle beyaz olanını alıp denemeyi istiyorum.Peki siz bu ojeleri denediniz ve sevdiniz mi?



18 yorum:

  1. çok sevdim özellikle o kırmızı harika..

    YanıtlaSil
  2. What a super sweet mani, the colors work so well together :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aww, I am soo glad to hear it Maria -my flower queen- :):)

      Sil
  3. Çok beğendim:)renkler çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. cnm süpersin yine yakıyor nail artlarına bayılıyorum her zaman:)

    YanıtlaSil
  5. seriyi ilk çıktıklarınfa firma göndermişti, hala anlatma fırsatı bulamasam da neredeyse hepsiyle oyun oynadım :D Beyaz renk 2 numara var şu an o ojelerim edirnede ancak biri rakı beyazı biri kireç beyazı ve ikisiyle yaptığım frenchlerimden çok memnun kaldım :) Alır almaz denemelisin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende güzel günlerde kullan canim,kireç beyazını tercih edicem :) senin yazilarını da bekliyorum :)

      Sil
  6. These colors look so nice together! Great design! :)

    YanıtlaSil
  7. cute flower (: love the color combo (:

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuşşş bayıldımm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)