BU BLOGDA ARA

29 Ağustos 2013 Perşembe

Flormar Turbo Boost Definer Lash Maskara

Elimde bir çok markanın maskarası var.Ama Flormar'ın bu maskarasını gerçekten çok sevdiğim için bundan başlamak istedim.



Maskaranın vaadi daha dolgun kirpikler! Hangi bayanın hayali değildir ki bu,değil mi?
Ayrıca içerdiği tatlı badem yağı ve panthenol ile de bakım yapacakmış daha ne olsun :)



Maskaranın fırçası daha önce kullandığım maskaralarınkinden biraz farklı.Daha ince ve uzun.Ama uygulama yapmakta gerçekten başarılı.


*Maskaranın yapısı hafif kat kat sürülmeye elverişli.Kirpiklerde ağırlık yapmıyor.
*2 katta ben istediğim sonuca ulaştım.Kirpiklerim uzundur ama biraz belirginliğe ihtiyaçları var.Bu maskara gerçekten ihtiyaç duyduğum dolgunluğu sağladı,ama belirtmeden geçemeyeceğim bir takma kirpik etkisi yaratmıyor.
*Kalıcılığı gerçekten iyi. Öğlen 11 gibi sürdüğüm maskara,gece 12'de hala duruyordu.
*Dökülme,bulaşma,akma gibi sorunlarla karşılaşmadım.(hemde maskara sürdüğümü unutup gözlerimi ovalamama rağmen)
*Çift fazlı göz makyaj temizleyicisiyle kolayca temizleniyor.Suya dayanıklı özellikte olduğu için,başka türlü temizlemek kolay olur mu bilemiyorum.




Ürün fiyatı 12-13 TL arasında.Uygun fiyatlı ve iş gören bir maskara arayışında olanlara önerebilirim.

Bu maskarayı bana hediye eden +evre medusa cığıma da teşekkür ediyorum:) 

Sevgiler..

6 yorum:

  1. kirpiklerin çok güzelmiş ya :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ambalaj çok hos gorunuyor ve tabi kirpiklerinde :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerde ki güzelliklerden sonra sıra gözlere gelmiş :) Sevdim bu maskarayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) çok tatlısın kiii:) Beğenmene sevindim :):)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)