BU BLOGDA ARA

26 Ağustos 2013 Pazartesi

Flormar Sorbet Nail Enamel - S01

Flormar ard arda piyasaya oje koleksiyonları sunmaya başladı.Glitterlerden sonra Sorbet ve Black Dot serileri standlarda yerlerini aldı.


 Her iki seriden de birer oje aldım.Malum ojelerimi koyacak yer bulamıyorum artık:/ İlk olarak Sorbet ile başlamak istiyorum.Sarı ojelere olan merakım nedeniyle serinin sarı ojesini tercih ettim.

*Oje parlak bitişli ve içerisinde minik ışıltıları var.Işıltılar güneşte renk değiştiriyor.
*Fırçası standart fırça,herhangi bir özelliği yok.
*Açık renkli ve sedefli bir oje olduğu için biraz özenli sürmek gerekiyor.Fırça izi bırakmaya müsait.
*2 katta tam kapatıcılık sağlamıyor,tırnak çizgileri belli oluyor.Ben görüntüden rahatsız olmadığım için 3. katı sürmedim ama sürünce tırnak çizgilerinin görünürlüğü neredeyse kayboluyor.
*Kuruma hızı gayet iyi ama 3.katı uygulayınca biraz uzuyor.
*Kokusu rahatsız etmiyor.
*Çıkarırken ışıltıları tırnak kenarlarına bulaşıyor,ama herhangi bir zorluk söz konusu değil.




Bu ojenin üzerine nasıl bir süsleme yapmak istediğimden emin olamadım,ben de ebaydan aldığım tırnak süslerinden kullandım.

Ojenin güneş ışığında görüntüsü de bu şekilde.

Ojeyi ben çok beğendim ve 3.50 TL'ye bu kadar güzel bir ojem oduğu için gayet mutluyum.
Peki siz bu serinin ojelerini denediz mi? Paylaşımlarınızı bekliyorum..

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Rengine bayıldım kesinlikle alıcam güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk gerçekten harika, senin tirnaklarinda da görmek isterim, öpüyorum..

      Sil
  2. çok tatlı olmuş.. kelebeğine bayıldım.. :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebaydan bir disk dolusu kelebek susleme aldim sık sık göreceksiniz bunlardan :)

      Sil
  3. Nedense bu koleksiyon ilgimi çekmemişti ama çok beğendim, matlaştırınca da güzel olur bu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin diger renklerini denemedim ama bunu sevdim,mat ojeyi sevmedigim icin aklima gelmemisti belki sen dener paylasirsin ;) sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)