BU BLOGDA ARA

22 Ağustos 2013 Perşembe

Flormar Pretty Nail Enamel P03 & Floral Nails

Artık oje almayacağıma dair kendime bir söz vermiştim ama tamamen ihtiyaç olduğu için bir kaç tane oje aldım.Beyaz ve siyah ojem bozulmuştu onların yerine yenilerini aldım yani.Birde şurada bahsettiğim Essie ojemin neredeyse aynısını buldum ve sevgili +evre medusa cığım için aldım. 


Aslında bu ojeleri de almayacaktım ama hani marketlerde falan kasanın yanına kurulan tuzaklar var ya ona yakalandım işte :) Flormar'ın Pretty serisi ojelerinden de denememiştim bahaneler birleşince almak kaçınılmaz oldu.

Bu küçücük şişedeki -iyi ki de minik şişedeler- ojeleri yapı olarak çok sevdim. Kolay sürülüyor,beyaz olmasına rağmen fırça izi bırakmadan uygulamak mümkün.2 katta tam kapatıcılık sağlıyor,kuruma hızı da gayet iyi.Flormar bu seride de iyi iş çıkarmış.
Gelelim nail arta.Benim son zamanlarda yaptığım çalışmalar içinde en çok sevdiklerimden biri oldu.Hatta en çok sevdiğim bile diyebilirim.



Dalları ince uçlu fırçayla yaptım.Çiçekleri de noktalama kalemiyle.Çok basit ama çok şık bir süsleme oldu.





Süslemeyi o kadar çok sevdim ki bir sürü fotoğraf çektim.Çoğunu da sizinle paylaştım zaten :) Bu süslemeyi mutlaka denemelisiniz,çiçekleri seviyorsanız tırnaklarınızdan hiç çıkarmak istemeyeceksiniz.

Sevgiler..

20 yorum:

  1. Awwwww, so pretty they are, so delicate and almost fragile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) I am so pretty girl LoL :):) thank you Maria :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş bu süsleme:) eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuş bu desenler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim canım teşekkürler :)

      Sil
  4. Pink flowers look so nice over white! <3

    YanıtlaSil
  5. bazı nail artlarda görüyorum nolurrr siz tırnaklarınızı uzatmayın:)) Hep çok zarif tatlış nail artlar paylaştınız:))Merakla takip ediyorum. Bu da benim bol kendiyap'lı tazecik blogum beklerimmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cerencim hem sağlıkçı olduğumdan hem de küçük bir kızım olduğundan tırnaklarımı bundan fazla uzatmıyorum zaten,gerçi tatil bittigi icin daha da kisaltacagim :) güzel yorumun icin cok tesekkur ederim :)

      Sil
  6. Çok şeker olmuş her zamanki gibi ^_^

    YanıtlaSil
  7. Tırnakların çok 'pretty' olmuş, aynı ojenin adı gibi :) Beyaz ojeler normalde çok kullanışsız oluyor ama bu gayet iyi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu beyaz oje gercekten cok iyi,suslemeyi begenmene sevindim :)

      Sil
  8. This is a lovely manicure :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)