BU BLOGDA ARA

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Flormar Black Dot Nail Enamel - BD02

Flormar'ın piyasaya sürdüğü her ojeyi denemeye çalışıyorum.Gerçekten son dönemlerde ciddi anlamda başarılı ürünler çıkardılar.Gözüme kestirdiğim son ürünleri CC kremler :)


Black Dot ojeler de yakın zamanda standlarda yerini aldı ve gönülleri fethetmeyi başardı.Ojeyle ilgili benim düşüncelerim çok olumlu.
Renk olarak  BD02'yi tercih ettim;

*Oje açık turkuaz,çok güzel bir rengi var.
*Ojenin içinde küçük, yuvarlak, siyah pullar -black dot adını veren cisimcikler yani :)- ve büyük altıgen pullar var.
*Ojenin sürümü gayet kolay,pullar oldukça fazla olduğundan fırçaya yeterince geliyor.
*2 Katta oje şişedeki renge ulaşıyor.Ama altına tek kat  yakın ya da aynı renkte baz sürülerek kullanılması taraftarıyım.Bu şekilde uygulanırsa ilk katta tırnağa yerleşen pullar,ikinci katın altında kalıp mat bir görünüm oluşturmayacaktır.(benim tırnaklarımda 2 kat sadece bu oje var,kararınızı ona göre verin)
*Oje hafif pütürlü bir yüzey oluşturuyor, beni rahatsız etmediği için top coat dahi uygulmadım.
*Kokusu yok denecek kadar az.
*Kuruma hızı oldukça iyi, bolca 2 kat uyguladığım halde çabucak kurudu.
*Çıkarması ise diğer simli ojelerde olduğu gibi biraz zor.Folyo yöntemi uygulayarak kolayca çıkarabilirsiniz.Ama folyo yöntemiyle çıkarmayacaksınız base coat uygulamayı ihmal etmeyin,aksi taktirde çıkarma esnasında pullar  tırnaklarınızı çizecektir.





Görüntü ve yapı olarak benden tam not aldı bu oje, Flormar standlarından 3 TL'ye edinebilinecek harika bir oje.
Peki siz bu ojeleri denediniz mi? Oje hakkındaki fikirlerinizi paylaşın benimle :)

Sevgiler...

12 yorum:

  1. en sevmediğim yanı oje renginin siyah pulları örtmesi.. bunun dışında çok sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baz oje kullanarak bu sorun ortadan kalkıyo,oje gerçekten müthiş!

      Sil
  2. Bu rengi de çok sevdim ben yahu! Pembesiyle bunun arasında kalmıştım, gidip bunu da mı alsam ki? Hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembesi de süper valla, ben de onu aliim bari :):)

      Sil
  3. çok çok güzelmiş bu rengi bayıldım kiii:) sana da süper yakışmış! ben simli oje sorunsalını direkt folyo yöntemiyle aşıyorum hiiiç uğraşamam:)9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Folyo yöntemi bana çok zor geliyo valla :/ rengi bende çok sevdim, çok teşekkürler kuzum :)

      Sil
  4. What a pretty mint, the glitters are pretty cool!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)