BU BLOGDA ARA

30 Ağustos 2013 Cuma

Essence Oz the Great and Powerful Cracking Top Coat -03 Good Witch

Öncelikle herkesin 30 Ağustos Zafer Bayramını Kutluyorum! Bu topraklar uğruna, toprağa düşen her askerin ve ATA'mızın ruhu şad olsun! 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Essence'in Oz the Great and Powerful koleksiyonu çok öncelerde çıktı aslında.İzmir'e geldiğimde bu koleksiyon ojelerine rastlayınca denemek için bir tane aldım.İlk kez de çatlayan oje denemiş oldum.



Oje altın sarısı içerisinde minik kum tanesi gibi pırıltıları var.Renk olarak çok sevdim.




Ojeyi baz olarak sürdüğünüz oje üzerine tek kat uyguluyoruz.ama fırçaya birazcık fazla almakta fayda var. Oje 5-6 saniyede çatlamaya başlıyor.Oje kuruduğunda pütürlü bir yüzey oluşturuyor.Top Coatla bu durumu bir miktar düzeltebilirsiniz ama tamamen kaybolmuyor.Simli oje gibi düşünün.Çıkarması simli ojelere nazaran daha kolay.
Ben çatlayan oje fikrini çok sevmesem de bu tarz ojeleri sevenleri tatmin edecek bir sonuç ortaya çıkıyor.


Ojeyi hala varsa Gratis'lerden 3 TL'ye alabilirsiniz.Fiyat performans açısından ojeyi sevdim.Denemenizi öneririm.

Sevgiler..

8 yorum:

  1. The crackle effect is really good in this one!!

    YanıtlaSil
  2. Essence'in alışveriş yapmadığım tek koleksiyonu Oz olmuştu. Bunda ojelerin çatlayan olmasıda etkilidir mutlaka. Her ne kadar bu tip ojeleri sevmesemde sende görmek güzel oldu. Çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çatlayan oje benim de hiç tarzim degil ama denemesem çatlardım :) çok teşekkürler beğenmene sevindim canim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)