BU BLOGDA ARA

6 Ağustos 2013 Salı

Essence Miami Roller Girl No:4 Miami Heat & Dotticure

İzmir'de olmanın verdiği rahatlıkla fırsat buldukça geziniyorum.Geçenlerde Gratis'e uğradığımda eski koleksiyonlardan ojeler olduğunu gördüm.Denemek üzere bir kaç oje aldım.


Miami Roller Girl No:4 Miami Heat'de aldıklarımın arasındaydı.Aslında turuncu rengi pek sevmem ama bu ojenin şişede duruşunu sevip aldım.Nail art çalışmalarında da kullanılacak bir renk.Zaten Essence ojeleri de kalite olarak iyi buluyorum.
Bu ojenin yapısı biraz kremsi olduğu için sürümü de biraz özen istiyor.Tek katta fırça izi bıraktı ve yeterli kapatıcılık sağlamadı.Ama ikinci katta istenilen sonuç alınıyor.Kuruma hızı da gayet iyi.


Nail art fırçalarımı getirmediğim için noktalama kalemlerimi kullanarak kolay bir çalışma yaptım.Noktaları büyüklü küçüklü ,iç içe yerleştirerek bu görüntüye ulaştım.





Turuncu,siyah ve beyazın birbirine çok yakıştığını düşünüyorum.Siz ne dersiniz?

Sevgiler..

8 yorum:

  1. What a sweet summer mani - and there are almost Mickey Mouse faces in it too :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria,they are so cute aren't they?

      Sil
  2. Turuncu pek tercihim olmasada. Renkler birbirine uymuş noktalar gayette yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turuncu benim de pek sevdiğim bir renk değil ama bu halini ben de sevdim, çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Thank you Irina, I am glad you love it :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)