BU BLOGDA ARA

9 Ağustos 2013 Cuma

Essence Color&Go Nail Polish No:23 Sundancer & Bumble Bee Nail Art

Başak'ın gönderdiği ojelerle devam ediyorum.Öyle güzel seçimler yapmış ki tüm ojeler için ayrı çalışma yapma gereği duydum.


Önce ojeden biraz bahsedeyim.23 numara Sundancer, turuncumsu bir sarı. Rengi gerçekten çok güzel,yapısı da öyle.Sürümü kolay,kuruması da gerçekten hızlı. İki katta tam kapatıcılık sağlıyor.
Oje 5 ml'lik minicik bir şişede.Tam benim sevdiğim gibi,insana oje bitirdim diyebilmenin keyfini yaşatır! Bundan sonra alırsam,böyle minik ojeler almaya karar verdim.


Nail art çalışması olarak da bu arı vızvızı seçtim.Uzun zaman önce bir örnek dosyası oluşturmaya başladım,üzerine hep yeniler de ekleniyor.Denemek istediğim onlarca örnek birikti.Bu sarı, yapmayı çok istediğim bu çalışma için biçilmiş kaftandı.Fırsatı kaçırmadım.


Bol bol çiçek çalışınca arı çalışmak da şart olmuştu zaten.Neşeli ama poposunda iğnesi olan, arılı tırnaklarımı ben gerçekten sevdim.


Peki siz bu arıcığı sevdiniz mi? Sevmediğinizi söylemeyin bence,iğnemiz var :):)

Sevgiler..

9 yorum:

  1. Aww, so sweet this is, and the yellow base is perfect for it!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I think so, this yellow is perfect for this bee :) I am so glad you love it :)

      Sil
  2. Yerim ben o arı vız vız vızı :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    581. takipçiniz benim.
    Bana da gelirseniz sevinirim :)
    İyi Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  4. nehir'in hayvanları fikrini çok sevmiştim zaten ama bu arı sevimli ötesi olmuş:) arıdan korkarım ama bundan değil! bu arada cidden şu ojeleri minik ama fırçalarını büyük yapsınlar, çok mu şey istiyorum ki??

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)