BU BLOGDA ARA

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Catherine Arley Nail Lacquer 802 - Easy Nail Art

Catherine Arley ojelere gittiğim hiçbir parfümeride rastlamamıştım, +evre medusa cığım internetten kendine bir sürü oje almış.Birini de bana hediye etti.


Oje kiremit renginde.Sitede holografik özellikte tanıtılıyor ama kesinlikle değil.Sadece içinde renkli minik ışıltıları var.Güneşte onlar parlıyor o kadar.Renk değiştirme özelliği yok. Daha önce şurada bahsettiğim Golden Rose ojenin neredeyse aynısı.
Ojenin sürümü gayet kolay.İki katta tam kapatıcılık sağlıyor.Kuruma hızı da gayet iyi.
Oje holografik olamamanın dışında olumsuz bir özellik taşımıyor yani.


Maksadım bu ojeyi tanıtıp sizlerle paylaşmak olduğundan, ojeyi kapatmamak adına sadece tırnak uçlarıma bu basit süslemeyi yaptım.Sarı-siyah-altın ve kiremit renginin uyumunu güzel yakaladığım,sadece bir dotting tool (tel toka, kürdan,tığ yada tükenmez kalemin ucunu da kullanabilirsiniz) ve artık her yerde bulabileceğiniz nail art ojeleriyle yapabileceğiniz ve iki elinize de uygulayabileceğiniz tarzda bir süsleme odu.




Ojenin güneşte çekilmiş fotoğraflarına da bakılacak olursa sadece simli bir oje olduğunu sizde rahatlıkla görebilirsiniz. Holografik oje  arayışındaysanız ve bu ojeyi alırsanız hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz ama simli bir oje olarak gayet güzel ve fiyat(2.25 TL) performans açısından da önerebileceğim bir oje.(Seride gerçekten holografik özellik taşıyan ojeler de var 667-669-671 bunlardan bazıları). Toluen,formaldehit ve DBP içermiyor olması da ayrıca tercih edilebilirliğini artırıyor. Catherine Arley'in online alışveriş sitesine gitmek için tık tık.

Umarım ojeyi ve süslemeyi benim kadar siz de sevmişsinizdir.

Sevgiler..

8 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)