BU BLOGDA ARA

13 Ağustos 2013 Salı

Aztec Style Nail Art

Bu sezon aztek figürlü her şey moda oldu.Bu durumdan tırnaklarda nasibini aldı tabi.Ben de oje bloglarının çoğunda rastladığım bir çalışmayı çok beğenip, yaptım.


Baz oje olarak China Glaze Fuchsia Fanatic'i seçtim.Ojeyi 2 kat uyguladıktan sonra, ince uçlu fırçayla iç içe düzensiz sekilleri çizdim.Renkler birbirine gerçekten çok uydu.


 Aztek figürlerini sevenlerin, beğeneceği bir çalışma oldu bu.Kolay da sayılır.Denemelisiniz :)

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Tek tırnağımda deneyebilirim belki :))) Çok güzel olmuş yine, ellerine sağlık!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım hem dene tabi :)

      Sil
  2. That is a very pretty Ikat mani in lovely colors :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria, I am so glad you love the colors :)

      Sil
  3. This manicure is so summer-y! :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)