BU BLOGDA ARA

27 Ağustos 2013 Salı

Avon'un Yarışmasından Kazandıklarım ve Avon Nailwear Pro+ Nail Enamel

Avon bir süre önce Ojemrujumrimelim ile birlikte Instagram yarışması düzenledi.Yarışma bir hafta sürdü ve değişik konseptlerle ojeli tırnak paylaşımları yapıldı.Ben de şansımı denedim ve kazandım:)


Ne kazandığımı bilmiyordum,paketim elime geçince gördüm.Peketin içinden;
*Bir adet oje
*Bir adet sticker ( çok merak ettiğim bir üründü)
*Bir adet tırnak süsleme aleti (bir ucu dotting tool, bir ucu fırça)


İlk olarak ojeyle başlamak istiyorum.Çünkü sarıııııııı :) tam isabet!
*Rengin adı 'İnspire', parlak bitişli harika bir oje.
*Ojenin yapısı çok güzel,sürümü gayet konforlu.
*Açık renk olmasına rağmen fırça izi bırakmıyor,2 katta tam kapatıcılık sağlıyor.
*Fırçası "flat" tabir edilen fırçalardan.Rimmel London ojelerin fırçalarına benziyor ama biraz daha dar,bu da tırnakları dar ve küçük olanların hoşuna gidecektir.
*Kuruma hızı gayet iyi.
*Kokusu rahatsız etmiyor.


Bu ojeyle renkli french yapmak istedim,yeni Color Club Nail Art ojelerimi deneme fırsatı buldum.Sonuçtan gayet memnun kaldım.


  Ojenin güneş ışığındaki görüntüsü.

Ojeyi renk ve performans olarak çok beğendim.Denemenizi tavsiye ederim.
Deneyenlerin de yorumlarını bekliyorum..

Sevgiler..


12 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)