BU BLOGDA ARA

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Amazing Shine Nail Art Pen / White

Gratis'ten aldığım nail art kalemlerinden daha önce şurada bahsetmiştim.Onlar simli olduğu için,sorunun simlerden kaynaklı olabileceğini düşünüp kalemin bir de simsiz olanını edindim.



Bu kalemde de sonuç değişmedi maalesef.Boyayı akıtmak ayrı bir dert, çizimi yapmak apayrı bir dert.Nail art kalemi deyince normal bir kalemle yazıyormuş gibi çizim yapmak istiyorsunuz ama bu kalemle imkansız birşey bu.


Yapılabilecek en basit örneği seçmek durumunda kaldım.Basit üçgenler, o bile eziyete dönüştü.Kalemin boyasının kalıcılığı da top coatsız bir hiç!



Kalemlerden gerçekten nefret ettim.Yaptığım manikürü de dolayısıyla sevmedim. Siz bu kalemlerden denediniz mi? Denediyseniz nasıl sonuçlar aldınız? Yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler..



13 yorum:

  1. I never tried such a pen, and it looks a bit difficult to use..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I didn't love to use it Maria, because it is so diffucult to use it you're right!

      Sil
  2. hep merak ediyordum bu kalemleri ve iyi kide almamışım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almadığın gerçekten iyi olmuş, resmen çöp!

      Sil
  3. Bende almıştım bu kalemden ama açmadım daha. Sen kullanamadıysan ben hiç kullanamam gonca.

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok merak ediyordum ve yakında almayı kafama koymuştum. Fiyatından dolayı hep uzak durdum ama iiyi ki bu yazıyı yazmışsın da bilgimiz oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra'cım gereksiz pahalı gerçekten çünkü zerre işe yaramıyor :/

      Sil
  5. keçeli kalemle boyasan daha iyi olurmuş gerçekten çok kötüymüş :S yurtdışında ne kadar güzel nail art kalemlerinden var biz burda eziyet çekiyoruz resmen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de araştırıyorum bakalım, daha iyilerini bulabilmeyi umuyorum..

      Sil
  6. ben birde indirimsiz zamanında 14 tl para verdim.Böyle çizim bile yapamadım.Resmen kurumuştu.Çöp oldu paramız :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)