BU BLOGDA ARA

22 Temmuz 2013 Pazartesi

Watsons - Yves Rocher - Gratis - LCW Alışverişleri - İzmir'de Olmak Gibisi Yok! -

İzmir'e geldiğimde kendimi cennete düşmüş gibi hissettim. Almak istediğim her şeyi aklımda tasarlamış gelmiştim.Bol bol alışverişe çıkarak neredeyse tüm istediklerimi aldım.Bakalım neler almışım;


Nude Tude ve Hot Mama'yı geçen indirimde arkadaşıma aldırmıştım. İzmir'e gelince kavuştum :) 2 tane de Benri pamukla hepsine, toplam 50 TL ödedim.



Bornova Forum evime çok yakın.Sevgili +evre medusa ile forumda buluştuk.Biraz gezindik. Watsons'a da uğradık tabi. Elim boş çıkmak olmazdı oje ve aseton aldım.

Rimmel Salon Pro ojelerin tanesi 4.49 TL (3 al 2 öde kampanyası vardı.)
Cosmo Shop Oje Çıkarıcı 1.99 Tl.


Ojelerin rengi harika değil mi? Siz en çok hangisini sevdiniz?

   
 Sonraki günlerdeki durağım Yves Rocher oldu.Doğum günü ayım olan Temmuz'da bana özel fırsat sunmuşlardı.2 al bir öde kampanyasından merak ettiğim ürünleri aldım.
 Bu ürünlerin her biri 22.90 TL.


Çok merak ettiğim BB Kremi de aldım, fiyatı 29.90 TL.
Ama sadece iki ürünün bedelini, yani 52.80 TL ödedim.

Bir de onlar doğum günü hediyesi olarak duş jelini hediye ettiler.


Bu fırsatı sunduğu için Yves Rocher'e teşekkürler!


Başka bir gün de Kemeraltı Gratis'in yerini öğrenmek maksatlı bir gezi düzenledim.Elim boş dönmedim tabi ki.

Miami Roller Girl oje 2.50 TL
Essence Oz Great & Powerful oje 3 TL
Nail Art Pen tanesi 10 TL idi ama indirimden ikisini 10 TL'ye aldım.


Cettua Burun Bantlarını yanlış hatırlamıyorsam 3-3.50 TL gibi bi fiyata aldım.
Fırçanın fiyatını hatırlamıyorum ama ucuzdu.


Giovanni ürünlerini merak ediyordum,denemek için bu seti aldım.
Fiyatı indirimli 7 TL.


Gratis'in kendi doğum günü şerefine yaptığı indirimleri ve kampanyaları da kaçırmadım.
Balm Shelter 32 TL
The Balm Girls Ruj 20 TL


 Powder to the People allık-pudra fırçası 28 TL
Blend a Hand fondöten fırçası 25 TL

Bu ürünlerde 2 al bir öde kampanyası vardı.Yüksek olan iki bedeli ödedim.



Benri pamukları stokladım. Diskler 2 TL, kare olan 3.25 TL ( % 40 indirim uygulandı)
Grace Cole setler ise çok komik bi rakama benim oldular.Zaten %30 indirimdeymiş bir de üzerine %40 indirim eklenince 2.50 TL gibi bi fiyata aldım.Biri hediye olacak..


Benri Aseton 7 TL ( %40 indirim uygulandı)
Elidor 7/24 saç kremi 7 TL ( %25 indirim uygulandı)
Benri Kağıt Sabunlar tanesi 2 TL ( %40 indirim uygulandı)
Amazing Shine tırnak parlatıcısı 2 TL ( %40 indirim uygulandı)
NOB 2 TL ( %40 indirim uygulandı)
Roybem Lipgloss (Sevimli baykuşlu dudak balmı) 6.50 TL ( %40 indirim uygulandı)
Grace Cole krem - törpü set 5 TL (%30+ %40 indirim uygulandı)


Veee Gratis'ten çıkıp eve dönüş yolunda da LCW'ye uğradım.Bu üçlüyü kaptım. İzmir'e çok yakışacak cıvıl cıvıl bi kombin oldu..

Ben alışverişin dibine vurdum buradayken.Size de ihtiyaç dahilinde yapacağınız alışverişli günler dilerim.

Sevgiler..







18 yorum:

  1. Güle güle kullan harika şeyler almışsın:)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan hakkını vermişsin indirimlerin.. :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi resmen indirim kovaladım :)

      Sil
  3. güzel günlerde kullan gonca:)

    YanıtlaSil
  4. What a lot of pretty polishes and stuff!

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan nude paletteki sexy rengine bitiyorum ayakkabılarınada bayıldım iyi günlerde sür giyin canm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,ayakkabılara kıyıp da giyemedim daha :/ böyle de bi huyum var..

      Sil
  6. Voovv büyük indirim! :) Hepsi çok güzel özellikle The Balm'lar tabi ki :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerede indirim orada ben, yoruldum koşturmaktan :) Çok teşekkürler Buse Balmlarla ben de aşk yaşıyorum :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. İzmir vurgunu oldu tam,teşekkürler kuzum :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,dediğim kadar varmış dimi :/

      Sil
  9. Thebalm indiriminde ellerimiz aynı ürünlere gitmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) zevklerimiz uyuşuyor demekki :) sen de güzel günlerde kullan :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)