BU BLOGDA ARA

10 Temmuz 2013 Çarşamba

Watsons-Gratis-Sephora-Yves Rocher Alışverişi

Geçtiğimiz hafta perşembeden pazara kadar Ankarada'ydım. Aslında alışveriş merkezlerine gitmemeye karar vermiştim ama,tek boş günüm cumaydı.Bu kısıtlı zamanda almak istediğim bir kaç şey için Ankamall'ın yolunu tuttum.Uğramak istediğim tüm mağazalar burada mevcuttu.


Önce Gratise uğradım Essence'in Floral Grunge koleksiyonundan birkaç parça bişey almak istiyordum.Far kullanmadığım için farları es geçtim,stickerları da nail art yapıyorum diye almadım.Sadece iki renk oje aldım.Zaten sadece bunlar vardı diğerleri tükenmişti.

Essence Floral Grunge Ojelerin tanesi 2.50 TL (denedim,beğendim)
Meşhur Benri aseton 2.50 TL
Ve Benri kare pamuk 3.50 TL


Bir sonraki adresim aynı kattaki Watsons oldu.Oradan aslında almak istediğim birşey yoktu.Bakınmak için girdim NYC standına şöyle bir göz gezdireyim dedim.Sonuç olarak çekmeyi bile beceremediğim eyelinerları ve ihtiyacım olmamasına rağmen rimel aldım.

NYC Eyelinerlar bir alana bir bedava 6.50 TL
NYC Show Time Maskara 7.90 TL
NYC Turbo Dry Top Coat 3.50 TL


Sephora indirimini duyup da oraya uğramasam olmazdı.Renkli kozmetik ihtiyacım olmadığı için bu ojeleri aldım çıktım.Ojelerin tanesi 1.50 TL.


Son olarak Yves Rocher'de aldım soluğu.Zaten tek ihtiyacım olan ürünler bunlardı.Biten kremlerimin yerine yenilerini aldım,bir de merak edip durduğum kayısılı peelingi.

Ultra Mat Krem 36.90 TL
Peeling 16.90 TL
Zero Defaut Krem 36.90 TL

Fişte tek tek indirimli fiyatları yazmıyor.Toplam 90.70 Tl tuttu,indirimler düşünce 57.70 TL ödedim. Baya karlı bir alışveriş oldu benim için.



Cumartesi günü ise bomba gibi geçti.Yeşil vadide kuzum ve arkadaşları için düzenlenen yürüyüş bitince,soluğu Kuğulu Park'ta aldım.Gerçi #direngezi eylemlerinden sonra kuğu falan kalmamış anladığım kadarıyla,tam yolun karşısında bir toma duruyordu,sonradan öğrendim ki orada demirbaş olmuş kendileri.
Kuğulu Park'a pardon Tomalı Park'a gitme sebebim yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz şahane insanla yüz yüze görüşmekti. Sevgili Başak'ı blogum sayesinde tanıdım,yüz yüze görüşüp sohbet etmekten de büyük keyif aldım.Ankara'ya yolum düştüğünde tekrar tekrar görüşmek isteyeceğim kendisiyle :):)
(Bu arada yeşilli olan Başak, kucağında minnoşuyla sırıtan da benim :) )



Başak'cım Fresh Line deneme ürünleri getirmiş bana.Sabun harika kokuyor.İnanın kullanmaya kıyamadım..
Flormar ojeyi de dönüş yolunda yemek yemek için uğradığımız Cepa'dan aldım.Fiyatı 3.50 TL.


Eve döndükten sonra ekmek almaya uğradığım Bim'den de boş çıkmadım, çıkamadım :)

Gliss'in pembesini kullanıyordum bu sefer sarısını tercih ettim.Fiyatı 7.50 TL
Aviva Gül Suyu, %100 gül suyuymuş.Aslında hiç hazzetmem gül suyundan ama denemek için aldım.Hiç olmadı makyaj temizlerim dedim.Fiyatı 2.90 TL

Son günlerde yaptığım en karlı ve eğlenceli alışveriş oldu benim için.Gerek olmayan şeyleri, almak istememe rağmen almadığım için kendimi tebrik ediyorum,size de ihtiyaç dahilinde yapacağınız karlı alışverişler diliyorum.

Sevgiler..

12 yorum:

  1. What a lot of lovely products and polishes - makes me drool LOL :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Sweet Maria :):) Thank you!

      Sil
  2. Sen de çok tatlısın Gonca'cım, iyi ki geldin de tanıştık!!! Hep bekliyoruz artık! Seni ve minnoş kızını kocamaaaaan öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de iyiki tanıştık canım, zaten kaçışın yok artık bıktım senden diyene kadar görmek zorunda kalacaksın beni :):) biz de seni öpüyoruz :):)

      Sil
  3. Sephora ojene bayıldım :) iyi günlerde kullan fiyatlar çok uygunmuş gerçekten..
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,hakikaten karlı bir alışveriş oldu benim için :):)

      Sil
  4. ooo güle güle kullan güzel şeyler almışsın indirime denk gelmesi daha da güzel olmuş :) nyc likit eyelinerdan bende aldım elin alışırsa rahat edersin benim favori eyelinerım oldu merak edersen yazısı blogumda mevcut :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) eyeliner çekmeyi öğrendiğimde çok mutlu olacağım yazına bakıyorum hemen :):)

      Sil
  5. aaa bayıldım sizeee :) ikiniz de harika duruyorrsunuz vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu okuyunca kıkırdadım valla :) çok teşekkürler :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)