BU BLOGDA ARA

23 Temmuz 2013 Salı

Style&Glaze'den Gelen Hediyelerim & Flormar Light Summer Nail Enamel LS04

Bir çok blogda biraz sonra yazacağım şeyleri okumuşsunuzdur eminim ama gerçek olduğu doğru.Blogumu açtığım günden beri harika insanlarla tanıştım. Görmeden samimiyetlerini hissedebildiğim insanlar. Bu tatlı ve değerli insanlardan ikisi de  +Coco Bolinho ve +evre medusa .

Ben uzun süre İzmir'de yaşadım.Sonra evlenip başka bir şehre taşındım.Yaz tatilini fırsat bilip ailemin yanına geldim.Samimiyet kurduğum bloggerlardan çoğu da İzmir'de. Görüşmeye +evre medusa ile başladık, +Coco Bolinho ile görüşmek ise henüz kısmet olmadı.

16 Temmuz benim doğum günümdü. +evre medusa cığım iş çıkışı uğradı yanıma. Zaten kendisinin gelmesi en büyük hediyeydi ama eli de boş gelmemiş.Aşağıdaki harika hediyeleri de getirmiş bana.Tekrar teşekkürler kızlar :):)


Bu çantayı istediğimi bilseler ancak bu kadar denk gelirdi yani, içimi okumuşlar sanki..


Nasıl oje delisi olduğumu bildikleri için bana bir sürü yeni oyuncak getirmişler.Ojeleri de stickerları da çok sevdim. Ruj da sevdiğim tonlarda..Anlayacağınız bu hediyeler tam benlik!


Flormar'ın Light Summer serisini denememiştim. 4 renk Light Summer ojem oldu :) İnstagramda hangisiyle başlayayım diye sordum,mavi olan kazandı.

Ojenin şişedeki rengini sevdim ama yapısını sevdiğimi söyleyemeyeceğim.Şişedeki renge tam olarak ulaşmak da biraz zor.2-3 kat sürdüm, ancak renge yaklaşabildim.Yapısı biraz fazla kremsi,o yüzden kat kat sürünce ağırlaşıyor,kalın bir katman oluşuyor tırnakta.Kuruması da hayli zaman alıyor.
Oje sedefli,içinde minik pırıltıları var.


Bu ojenin üstüne nail art yapmak zor olacaktı.Kuruması zor olduğundan ve kalın bir tabaka oluşturduğundan fırça sürmek istemedim.Bozulabilirdi çünkü.Ben de hediyelerin arasından çıkan stickerları kullandım.


Sonuç olarak böyle bir görüntü ortaya çıktı.Ojenin rengi benim için ligt'tan öte çok solgun oldu.Çiçekler bir miktar kurtardı durumu.Bakalım diğer renkler nasıl, deneyip göreceğim.


Siz bu ojeleri denediniz mi? Benim ulaştığım sonucu nasıl buldunuz?

Sevgiler..

19 yorum:

  1. Bende de aynı mavi var. 2 katta şişedeki sonuca yaklaştım :)) Fakat, bence üstüne glitter oje sürmek için uygun bunlar. Ben öyle yapmıştım (blogda var), Mavi Ojeli Kız'da da vardı :) Ya da çok uçuk, sedefli renklerden hoşlananlar sever diye düşündüm :)

    Güle güle kullan tatlım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçuk renk tabiri tam bu ojeye uygun olmuş..Açık renk ojeleri fırçaya bolca alıp sürme eğilimindeyim bir de renk koyulaşsın istediğimden kat kat sürüyorum..Glitter sürmek daha da ağırlaştırır diye düşünmüstüm canım..

      Çok teşekkür ederim canım arkadaşım,ben de öptüm..

      Sil
    2. Bu rasa senin kombinini de hatirladim essence diamond ojeyleydi, hatta ne kadar açık maviymiş demiştim bugün pembesini daha usturuplu sureyim bakalim :)

      Sil
  2. çok şanslısın böyle arkadaşların olduğu için güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, bence de çol şanslıyım :)

      Sil
  3. gonca'cığım iyi ki varsın, iyi ki doğdun ve iyiki bu güzel bloğu açtın da birbirimizi tanıdık:) Seni çok seviyoruz! <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkür ederim kuzum, ben de sizi çoooook seviyorum ♥♥♥♥

      Sil
  4. Those Flormar pastels are sooo pretty!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria I didn't love this pastel :/

      Sil
  5. Güle güle kullan hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Kırmızı çanta harika çok şeker :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan hepsi çok çok güzel :)
    çok şanslısın gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çoooook şanslıyım, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. ayy gulegule kullan hepsini :))) ben de denicektim ama iyiki okumusum :) sinir olurdum rengini yakalayamiyorum diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) renk çok açık yapısını da çok sevmedim açıkcası sinir olabilirdin :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)