BU BLOGDA ARA

26 Temmuz 2013 Cuma

Sally Hansen Salon Complete Manicure Temptation & Dreamcatcher Nail Art

Daha önce şurada da bir diğer Sally Hansen ojemden bahsetmiştim.Yapı olarak bu iki oje birbirine benziyor. 


Bu rengin adı Temptetion, renk olarak çok sevdim.Oje diğer SH ojeme göre biraz daha kremsi yapıda.Kremsi yapıda ojeleri sürerken ben biraz zorlanıyorum.Bunda öyle çok sıkıntı yaşamadım ama çok da hazettiğimi söyleyemeyeceğim,tercih meselesi tabii.
Ojenin fırçası kullanışlı, 2 katta tam kapatıcılık sağlıyor.Kuruması yapısından dolayı sanırım, biraz yavaş.


Nail art olarak da dreamcatcher olarak tabir edilen bu şekilleri tercih ettim.Kızılderili başlıklarını anımsatıyor biraz değil mi? 



Arada Samsung telefonumun da reklamını yaptım gitti :) Samsung markasını oldum olası sevmişimdir zaten..


Süsleme iki ele yardımsız yapılabilir ama biraz çalışmak lazım, biraz da sabır..

                                                                                            *Teşekkürler Sally Hansen
                                                                                                             *Görüşlerim objektiftir

Sevgiler...

8 yorum:

  1. Aww, this is so pretty - well done Gonca!

    YanıtlaSil
  2. bende bu rengini cok begenerek aldım cok hoşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk gerçekten çok güzel ama yapısını pek sevemedim :)

      Sil
  3. owwwww mükemmel olmuş bebeğim! çok severim rüya kapanlarını! bi gün bana da yapar mısın! bu deseni kullanmak isterim çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canikom ♥♥♥ Tabiki yapariz sen ne istersen uyar bana..Öptümmm :)

      Sil
  4. Great job! I love this mani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I am glad to hear it, thanks honey :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)