BU BLOGDA ARA

30 Temmuz 2013 Salı

Rimmel London Salon Pro Nail Polish (Kate) No:347 Disco Fever &Nail Art Pen


Rimmel London Salon Pro ojelerini gerçekten çok sevdim.Geniş fırçasıyla,yapısıyla,kapatıcılığıyla ve kuruma hızıyla gerçekten harikalar.


Seride Kate Moss'un adını taşıyan ojeler de var.Ben Kate serisinden Disco Fever rengini aldım. Kendinden minik ışıltıları olan, bu güzel bordo ojeye ba-yıl-dım!



Bu oje üzerine hevesle aldığım Nail Art kalemleriyle bir çalışma yapmak istedim. 



Önce size kalemden biraz bahsedeyim. Kalem gri renk simli bir boya içeriyor.Kalemi milyon kez sallayıp,ucunu sert bir yere bastırarak boyayı uca getirmek gerekiyor.Boyanın uca gelmesi gerçekten zahmetli.Boya uca gelince de sorun bitmiyor maalesef.Kalemle şekil çizmek zor.Tek seferde çizgi bile çizilmiyor.Boya sürekli akmıyor çünkü.Şekilleri noktalayarak yapmak durumunda kaldım.Diğer kalemi henüz denemedim,o böyle mi bilmiyorum. Bunun da sorunu simli olmasında mı kestiremedim ama sonuç olarak kalemi sevmedim.


Aslında yapmak istediğim başka çalışmalar vardı ama kalem müsaade etmedi.Şekilleri kalemi bastırarak,noktalar koyarak yaptığım için ojem zedelendi.Şekillerde bir şeye benzemedi zaten..






Ojeyi çok sevdim ama kalem maalesef sınıfta kaldı.Şekiller içinde kusura bakmayın lütfen.

Ojeyi 4.49 TL 'ye Watsons'lardan, kalemi de Gratis'ten 10 Tl'ye alabilirsiniz.(ama almayın derim :))

Sevgiler..

8 yorum:

  1. yine güzel şeyler çıkmış ortaya ojenin rengi çok şık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ijeyi çok sevdim Özgecim ama nail art kalemleri fiyasko:/

      Sil
  2. It looks very interesting that pen, and even if the google translation is quite hopeless, it looks like you liked to use it...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Awww google cheated on you Maria, I didn't love it because it is so hard to use it :/

      Sil
  3. Ay Gonca'cım kalem izin verseymiş aslında gümüş sim bu ojenin rengine çok yakışmış:) Yine de sen söylemesen zorluk çekerek yaptığını anlamazdım çünkü çok hoş gözüküyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hain kalem çok sinir etti beni kuzum nasil güzel modeller buldum halbuki :( beğenmene de çok sevindim ki :)

      Sil
  4. Çok güzelmiş rengi. Nail art çalışmana da bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, teşekkürler :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)