BU BLOGDA ARA

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Rimmel London Salon Pro Nail Polish No:431 Stormy Skies & Half Moon Manicure

Rimmel London Salon Pro ojelerini epeydir denemek istiyordum.3 al 2 öde kampanyasına denk gelince hemen kaptım ojeleri.


431 numara Stormy Skies petrol mavisi bir oje.Ne çok akışkan,ne çok kremsi yapı olarak tam kıvamında.Geniş fırçasıyla sürümü çok kolay.Tek katta harika kapatıcılık sağlıyor.Neredeyse mat bitişli. Kuruma hızı da çok iyi.


Nail art olarak yarım ay tabir edilen manikürü seçtim.Biraz farklı örnekler araştırırken buna rastladım.Çok beğendiğim için de hemen çalıştım.
Yapmak için gerekli olan 2 malzemeden biri noktalama aleti,bir diğeri ince uçlu nail art fırçası.Yapımı çok basit, biraz zorlanırsa 2 ele de yapılabilir.





 Ben rengi çok sevdim,çalışmayı da görenler çok beğendi.Peki siz rengi ve çalışmayı nasıl buldunuz?

Sevgiler..


6 yorum:

  1. Manikürüne bayıldım canım. Çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeeel sank dream catcher'a mı benzemiş biraz:) çok tatlı olmuş gerçekten!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz benziyor sanki :) beğenmene sevindim kuzum ♥

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)