BU BLOGDA ARA

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Nivea Visage Pure Effect Clean Deeper/ Günlük Temizleme Jeli

Cilt bakım ürünlerine, renkli kozmetikten daha düşkünüm ben.O yüzden geçtiğimiz  indirim günlerinde temizleme jelleri vs. stokladım. Acnecinamide temizleme jelim bitince Nivea'nın temizleme jelini kullanmaya başladım.





Ürünün ambalajını sevdim.Sıkılmaya elverişli,sert değil.Baş aşağı durduğundan ürün israfını engelleyecek özellikte.Baş aşağı duran ambalajlarda beni en çok sinir eden,dengesiz durmaları ve devrilmeleridir.Bu ürün devrilmiyor, bu da beni ziyadesiyle memnun ediyor.


Ürün jel yapıda.İçinde mavi topçuklar var.Islatıp, masaj yaparak uyguladığınızda o topçuklar parçalanıyor ve peeling etkisi yapıyor.Topçuklar çok iri gelebilir gözünüze,çizer diye düşünebilirsiniz ama çizmiyor.Ben fırçayla uyguladığım halde tahriş sorunuyla karşılaşmadım.
Ürün çok fazla köpürmüyor ama gene de köpüren yapıda.Temizlemesinden memnun sayılırım. Bi Acnecinamide kesinlikle değil ama.Yağlı/karma cildimi germeden temizliyor.Güzel kokusu sayesinde de ferahlık veriyor.Yaklaşık 20 gün cilt bakım rutinimi çok aksatmıştım.Bu ürüne başlamadan önce cildim pütür pütürdü ve yer yer sivilcelenmelerim vardı.Ürünü sabah akşam düzenli kullandım ve yüzümdeki pütürler şimdi yok.Sivilcelerim de köreldi. Sivilcelerimi salt bu ürün geçirdi diyemem ama geçmesine yardımcı oldu.Parlama karşıtı etkisine objektif bir yorum yapamayacağım çünkü parlama karşıtı kremler kullanıyorum.Siyah noktalarım üzerine bir etkisini görmedim maalesef.


Ürün 150 ml, tonik hediyesiyle birlikte 8.90 Tl'ye almıştım.Bu kadar uygun fiyata bulabilirseniz, alıp deneyebilirsiniz.Mucize yaratmayan ama temizleme görevini iyi yapan bir ürün.

Sevgiler..


11 yorum:

  1. Nivea temizleme ürünlerini nedense artık sevemiyorum.Devrilen ürünler benimde sinirlerimi zıplatır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda nivea temizleme ürünleri kullanan kişilerden çok duymaya başladım bu yorumları, daha önce kullanmadığım için fark var mı kalite olarak bilmiyorum ama bu mucize yaratmayan ama temizleyen bir ürün..devrilmemesi cidden çok güzel :)

      Sil
  2. Ben de daha once Nivea temizleme urunu kullanmadim ama hic yanasasim gelmiyo acikcasi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :/ belki de çok ulaşılabilir olmasından kaynaklı bir düşüncedir, bilemedim :)

      Sil
  3. Tonik, temizleme jeli ve peelinglerin siyah noktalara bir etkisi olduğunu düşünmüyorum. Eskiden etkisi olduğunu düşünüyor ve inanıyordum ama kullandıkça etkisi olmadığını gördüm ne yazık ki :( Nivea ürünleri bence genel olarak fiyatına göre başarılı. Elimdeki ürünler bitince buna şans verebilirim :) Güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de artık inanmıyorum ama bi umut işte :) çok teşekkür ederim seninde işini görür umarım :)

      Sil
  4. Bende bunu kullandım dedıgın gıbı temızlemesı guzel ama ben bı turlu sevemedım yada cok sıkıldım bılemıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizlemesi ve kokusu gerçekten güzel ama tekrar tekrar kendini aldırabilecek bir ürün değil :)

      Sil
  5. ne kadar ilginç, benim suratımı sivilceye boğan bu ürün senin sivilcelerine iyi gelmiş :) l'oreal'in yüz temizleme ürünlerinin fiyatları aşağı yukarı aynı nivea'larla, ve performansları benim için daha iyi, en azından sivilcelendirmiyorlar :) bu yüzden artık nivea yerine l'oreal'i tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten bu cilt ürünlerinin şu bana yarar bir başkasına yaramaz durumunua birileri bir çözüm bulsa şukela olacak :) Bana sıkıntı yaratmayan bir ürün oldu,senin için üzüldüm gerçekten :/ Ben de loreal deniyeyim bakalım :):)

      Sil
  6. Bende bloğumdaki ilk yazımı bu ürüne ayırdım :) Ama benim pek memnun kaldığım söylenemez aman yüzümü temizlese yeter diyenler için ideal ama fazlasını beklemek hayal kırıklığı yaratabilir :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)