BU BLOGDA ARA

27 Temmuz 2013 Cumartesi

Make up! With or Without # 2 - Jessica Biel

Şu dünyaya bir daha gelsem Jessica Biel olmak isteyebilirdim.Kiera Knightly'den sonra en çok beğendiğim insandır kendisi.Makyajlarına ayrıca hayranım.Her zaman sade ve elit görünmeyi başarıyor.




Makyajsız hali de gayet güzel bence.Makyajsız hangimiz solgun görünmüyoruz ki değil mi? Ağzının, burnunun maşallahı var tam ayarında.Fazlaca kontur gerektirmeyecek makyaklarla gayet güzel görünebilecek durumda..









Genelde sadelikten yana Jessica Biel.Daha abartılı bir makyaj yaptığını görmedim. Makyajda çoğunlukla toprak tonlarını tercih ediyor, bence iyi de ediyor. Özellikle ilk fotoğraftaki makyajına bayıldım.
Siz ne dersiniz?

Sevgiler..

2 yorum:

  1. süper bir post yine, seviyorum bu yazılarını goncacım lütfen deavm:)
    Buarada ben de hayranıyım kendisinin, hiç makyaja ihtiyacı yok ama flaşlar patlayınca herkesin makyaja ihtiyacı var tabi:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok beğeniyorum kendisini :) Saçı başı eli yüzü çok güzel :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)