BU BLOGDA ARA

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Make up! With or Without #1- Kim Kardashian

Kendim profesyonel makyaj yapamam.Ama yapanların karşısında saygıyla eğiliyorum. Öyle büyük değişimlere imza atıyorlar hayretler içinde kalıyorum.
Cumartesi-pazar yayın yapmıyordum ama cumartesileri blogumu boş bırakmamaya karar verdim.Pazar hala tatil :)

Cumartesi günleri ünlülerin sevdiğim makyajlarını sizlerle paylaşmya karar verdim.Hem benim için hem de sizin için eğlencelik bi ara olur.

İlk konuğumuz Kim Kardashian.Kendinden hiç hazetmesemde,makyajlarını da bir o kadar beğeniyorum.Hadi bi bakalım neymiş ne olmuş :)




Makyajsız ölü benizli,çokça solgun Kim Kardashian.Yüz hatları da makyajlı hallerine oranla biraz daha tombul.


Konturlanmış yüzü ile afet olmaya hazırlanmış..











 

Her ne kadar son fotoğrafta biraz da photoshop yapılmışsa da tüm bu makyajlar harika görünüyor.Çift kuyruklu eyelinerını ve sondaki var ama yok gibi makyajını çok sevdim.Siz hangilerini güzel budunuz?

Sevgiler..
                                                                 *görseller alıntıdır..
                                                                                                                                                

15 yorum:

  1. nasıl bu kadar değişebiliyor anlamıyorum, kadına her renk ruj yakışıyor kırmızı,nude,pembeler.... en son fotodaki pembe rujuna bayıldım resmen..

    YanıtlaSil
  2. Yüz hatları da çok müsait makyaja. En sondaki ve sondan bir önceki çok iyi.

    YanıtlaSil
  3. Buyuk bir degisim helal olsun ayrica makyaj yakisiyor

    YanıtlaSil
  4. Çİft kuyruklu eyelinerlı makyaj bütün olarak çok hoş. Kadının güzelliği sadece yüzden ibaret olmasa taşş diyebilirdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O makyajı gerçekten güzel saatleri gidiyodur makyaj yapcam taş olcam diye :)

      Sil
  5. Gerçekten muhteşem bir değişim olmuş.Son hali gerçekten afet olmuş.Makyajsız hali makyajlı hali evrim geçirmiş gerçekten.

    YanıtlaSil
  6. Son iki makyaj şahane olmuş. Ben de haz etmiyorum bu kadından ama gerçekten çok yakışıyor makyaj :)

    YanıtlaSil
  7. wuhuu kim'in makyaj artistleri gerçekten iyi iş çıkarıyorlar, ben nude dudaklı smokey gözlü kim'i daha bi beğeniyorum. oyum en alttan bir öncekine gidiyor:)))

    YanıtlaSil
  8. Makyajlı haliyle afeti devran kendisi .
    Yabancılar makyaj konusunda çok basarılılar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birak bunun gibi makyajlari normal bi göz makyaji yapabilsem kendimi ayakta alkislicam :)

      Sil
  9. aslında makyajsız da hoş hatunmuş.altyapı var yani 2.fotoyu begendim ben :)) ama makyajlı iken tamam iyi hoş güzel de o kirpikleri bir tek beni mi rahatsız ediyor? bööle altlı üstlü uzun uzun kıvır kıvır uzun bacaklı böcükler gibi ııyyyy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirpikleri bana da örümcek gibi geliyor :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)