BU BLOGDA ARA

17 Temmuz 2013 Çarşamba

Kullandığım Oje Çıkarıcılar - Karşılaştırmalı Anlatımla

Bir çok farklı oje çıkarıcı alıp denedim.Faydalı olacağını düşündüğümden hepsini bir postta sizlerle paylaşmak istedim.


Öncelikle favori asetonumdan bahsetmek istiyorum.Sürekli alıp kullandığım bir marka Parmex. Bir kaç faklı kokulusu var. Hanımeli olanını aldım bu sefer.Kokusu çok fazla rahatsız etmiyor.2 kat uygulanmış açık renkli ojeleri rahatlıkla çıkarıyor.Koyu renk ojelerde her asetonda olduğu gibi biraz zorluyor ama genel olarak memnunum.Tırnak dibi etlerini de çok fazla kurutmuyor.


2.favorim BeoDeep marka.Bunun da bir kaç farklı kokulu olanı var.Performansı Parmex ile neredeyse aynı.Koyu renklerde 2'den fazla kat sürülmüş ojelerde bu da biraz zorluyor.Tırnak dibi etlerini fazla kurutmuyor.


Hiç bir zaman favorim olmayacak bi oje çıkarıcı Gülşah! Sırf asetonsuz olduğu için aldım ama öyle rezalet bir kokusu var ki, ellerimi camdan dışarı çıkararak kullanıyorum düşünün artık.Allah'tan yıkanınca koku uzaklaşıyor.Oje çıkarma kabiliyeti de sınıfta kalacak cinsten.Pamuğa dökmek yetmiyor,pamuğu bununla yıkamak lazım işe yarması için.Bir daha asla almayacağım..


Bir de şu dillerde dolanan Benri asetonu kullanma şansı buldum.Çilek kokusu rahatsız etmiyor,hatta güzel bile.Oje çıkarma konusunda iyi sayılır.Tırnak dibi etlerini kurutmuyor.


Son olarak da NOB asetonsuz oje temizleme mendillerini de deneyimledim.Daha önce de ayrıntılı yazısını yazmıştım.(tık) Açık renk ve en fazla 2 kat sürülmüş ojeleri güzel temizliyor ama biraz ojeyi dağıtıyor.Koyu renkleri ise çok daha fazla dağıtıyor,ikinci bir sefer de bulaşanları temizlemek zorunda kalıyorsunuz.Birde arkasında yağlı bir tabaka bırakıyor,ama bu yağ tırnak etlerini yumuşattığı için sorun olarak görmüyorum bu durumu.

Şimdi size bu oje çıkarıcıların aynı oranda müdahale ile temizlemelerini fotoğrafla anlatayım;


Tırnaklarımda sırayla;
2 kat Essie Sand Tropez
Renkli damlacıkları yaptığım çeşitli markalarda ojeler ojeler
Üzerine top coat
Siyah çizgiler
Ve gene tek kat top coat var.
Oldukça yoğun oje uyguladım.

Ve sonuçlar;


Eşit miktarda döktüğüm-en azından dökmeye çalıştım :) - oje çıkarıcılarla ve eşit miktarda ovalamayla şonuç bu şekilde oldu.Umarım açıklayıcı bir yazı olmuştur.

Sevgiler...

















8 yorum:

  1. Benim favori temizleyicimde nob :):) bayılarak kullanıyorum onu temizleme mendilini tüm tırnak yüzeylerine sür silercesine değil hafif bir şekilde sür sonra üzerinden tekrar geç o mendille hiç bir şey kalmıyor ben koyu renkleri çok sevdiğimden hep nob kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sık oje değiştiriyorum,eğer fırsatım varsa günde 2 nail art çalışması yaptıgım oluyor..O yüzden Nob'u tercih etmiyorum...Ama kullandığım dönemde memnun kaldım..

      Sil
  2. nob'u her yerde okudum ne kadar süper diye ama ben nedense hiç sevemedim. ojeyi çıkarmak için çok fazla ovalamak gerekiyor ve dediğin gibi rengi dağıtıyor. Ellerim acır olmuştu artık. Ben de Benri'nin Gratiste satılan pompalı büyük şişesinden alıyorum. hem kullanması rahat, hem çok uzun süre gidiyor, hem de daha kolay çıkarıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nob o kadar süpper değil ama fena da değil hanı.Benrinin de o kadar övüldüğü kadar iyi olduğunu düşünmüyorum orta karar bi aseton bence...

      Sil
  3. parmex benim de yıllardır favorim. asetonsuz temizleyicilerden verim alamadığımı hissediyorum. çünkü ojeyi top coat ve base coatda dahil 5 kat falan sürüyorum:) klasik aseton anca çıkarıyor haliyle:) nob açık renklerde ve simli ojelerde iyi ama koyu ojelerle tam kabus. bulaşıyor dağıtıyor. sevemedim hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de kat kat oje sürenlerdensin benim gibi desene işimiz zor ama parmex halleder :) Nob koyu ojelerde cidden zorluyor..

      Sil
  4. Çok yararlı olmuş bu cidden. Benri ve NOB'u denemeyi düşünüyordum ama bu posttan sonra vazgeçtim mesela. Yaşasın Parmex! =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) nob tam da anlattığım gibi, benrinin öyle övüldüğü kadar iyi olmadığını görünce hayal kırıklığına uğradım açıkçası..Postun faydalı olmasına sevindim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)