BU BLOGDA ARA

16 Temmuz 2013 Salı

Galaxy Nails!

Galaksi görünümlü tırnakları hep çok sevmişimdir.Ama nedense bu zamana kadar yapmak yerine bakmakla yetinmiştim.Elimdeki ojeleri karıştırırken
şu renkler bana, bi galaksi yap dedi,yaptım gitti :)


5 farklı ojeyle çalıştım.Baz olarak Essie Trophy Wife'ı seçtim,diğerlerini de galaksinin renkleri için kullandım.


Yapılışından biraz bahsedeyim;
Baz ojeyi tek kat ama biraz bol oje kullanarak uyguladım.Sonra bir sünger yardımıyla üstteki karışıklığı yarattım.(Süngeri eskimiş makyaj süngerinizden, hatta bulaşık süngerlerinin sarı kısmından bile kesebilirsiniz.)
Küçük bir parça süngere koyu mavi ojeden biraz sürdüm.Baz oje de görünecek şekilde boşluklar bırakarak,pıt pıt vurarak uyguladım.(Süngerin üzerine çok fazla oje almayın ıslak olursa istediğiniz dokuya ulaşamazsanız.)
Aynı şeyi açık mavi oje içinde yaptım.Koyu mavileri tamamen kapatmayacak şekilde uyguladım.
En son bordo ojeyi de dağınık şekilde uyguladım.
En üste Pastel'in simli ojesinden uyguladım.Ve büyük yıldızlar niyetine beyaz noktalar koydum.



Daha önce neden yapmadım ben bunu diye kendime kızdığım bir çalışma oldu.Kolay olduğu için her iki ele uygulanabilir.Bu çalışmayı siz nasıl buldunuz?

Sevgiler..

18 yorum:

  1. Çok yaratıcı olmuş anlattığın yöntemle ben de hemen deneme yapmak istiyorummm.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler mutlaka dene bayılacaksın :)

      Sil
  2. That's a super pretty galaxy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You are super pretty girl too, thank you Maria ♥♥♥

      Sil
  3. Way! ya harika ötesi buldum ben bu tasarımı tam galaksi olmuş yani süpersin !!!

    YanıtlaSil
  4. süper olmuş bayıldım kii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıra senin tırnaklarına da gelecek :)

      Sil
  5. İşte beklediğim yazı :) Gerçekten çok güzel olmuş. Kolay gibi gözüküyor belki bunu becerebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ceren :) Ojeyi süngere kararında sürersen kesim yaparsın çok kolay gerçekten :)

      Sil
  6. hafta sonu ben de yaptım htta şu an yazısını hazırlıyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuhuuu merak ettim senin yaptıgğını yayını dört gözle bekliyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)