BU BLOGDA ARA

15 Temmuz 2013 Pazartesi

Flormar Wet Look Nail Enamel & Easy Nail Art

Flormar son dönemlerde oje koleksiyonunu baya genişletti.Çeşitlilikte çıtayı da yükseltiyorlar.


Wet Look da Flormar'ın en son çıkan serilerinden.Diğer ojelerinden aman aman bir farklığı yok aslında.Fırçası oldukça geniş ve kullanışlı.Eğer biraz bol oje alıp uygularsanız tek katta güzel kapatıyor.Görüntü olarak adından da anlaşılacağı üzere 'ıslak' gibi yanı epeyce parlak görünüyor.

Ben sadece denemek amaçlı bir tek renk aldım.Elim WL08 yani gene yeşile gitti,grisini alsaymışım keşke.Renge bayıldım da çok yeşil ojem birikti,gri ojem ise hiç yok:/


Nail art olarak da  bu basit çizgileri seçtim.Uzun,ince uçlu fırçamı pullara daldırıp şekilleri çizdim.Oje ışığı çok fazla yansıtıyor 200'e yakın fotoğraf çektim ama çok istediğim gibi olmadı.En güzellerini seçip yükledim.Beyaz ışıkta bu fotoğraflardakinden biraz daha yeşil görünüyor.






Ojeyi çok farklı bulmasam da sevdim.Kapatıcılığı ve parlaklığı gerçekten güzel.Fiyatı 3.50 TL. Bence alıp denemelisiniz..

Sevgiler..

4 yorum:

  1. That's super pretty, and if it is without a top coat, then it sure is glossy!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I am glad to hear it Maria, and I didn't wear top coat, yes it is so glossy :)

      Sil
  2. Wet koleksiyonu çok hoş gözüküyor kum efektli olanlarla birlikte alıcığım hemen :) Çok güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kermy'm zaten yeni çıkan ojeler gerçekten iyiler gel beni al diyolar :) sen de simdiden güzel günlerde kullan :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)