BU BLOGDA ARA

1 Temmuz 2013 Pazartesi

Essie No:79 Sand Tropez & Roses Nail Art (Again)

Aslında Sand Tropez'den bahsetmeyecektim ama nude tonlarda oje arayanlar için iyi bir alternatif olduğunu düşündüğümden bahsetmek istedim.


Ojenin yapısı şurada ve burada bahsettiklerimden farklı değil.Sadece sürerken biraz daha dikkatli olmak gerekiyor. Nude olduğu için,tırnağınızda daha az oje uyguladığınız bir yer kalırsa hemen göze batıyor.O yüzden biraz daha özenli uygulama istiyor. 2 katta yeterli kapatıcılık sağlıyor.Toprak tonlu bu bej rengi gerçekten sevdim.


 Nail art tercihimi gene güllerden yana yaptım.Şu yaz günlerinde bu blogda daha bol bol çiçekler göreceksiniz galiba.Nerede çiçekli bir nail art, orada ben :)







Bu güller hem pratik, hemde 2 ele yardımsız uygulanmaya müsait. O yüzden denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum..

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Nail art da çok şahane olmuş da, o Sand Tropez'in rengi muhteşem!!!! İyi ki yazmışsın bence, bu tonlarda oje arayanlar için süper! Öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.Oje gerçekten harika hazır indirimdeyken almak isteyen olur diye düşündüm:) Bende öperim :)

      Sil
  2. It's a gorgeous mani, I love everything about it!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oww thank you Maria. You make me happy leaving comment like this :):) love you, kiss kiss!

      Sil
  3. ojenin rengi süpermiş, tabi güllerde ama ben onları yapamayacağımdan ojeyle yetiniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler Özge'cim beğenmene çok sevindim.Sephora'da 15 Tl idi Essie ojeler bi bak istersen..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)