BU BLOGDA ARA

18 Temmuz 2013 Perşembe

Essence Floral Grunge Nail Polish No:03 Grunge me Tender & Floral Nails

Floral Grunge serisinden aldığım 2.oje de Grunge me Tender.Su yeşili çok güzel bir oje.


Kapağında suede yazıyor ya, işte o dokuyu güzel veriyor.İçinde küçük ışıltıları var ve mat bitişli. Gerçi ben üzerine top coat sürmek gibi bir hata yaptım,oje parladı.Hatamı farkedince yüzük parmağıma top coat uygulamadım,umarım farkedilir.2 katta kapatıcılık sağlıyor.


Nail artı çok severek takip ettiğim Maria'nın blogundan kıskandım yaptım.Gerçi onun eline su dökemem ama denemiş oldum :) Onun şahane çiçeklerle bezenmiş bloguna da uğrayın derim.




Bu fotoğrafta yüzük parmağımdaki görüntü ojenin asıl görüntüsü işte..



Bu ojeyi de gerçekten çok sevdim.Bulabilirsem bu serinin diğer renklerini de alacağım.Size de tavsiye ederim.

These flowers for you Maria,kisses :)

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Cok guzel gorunuyor tam yaz gunleri icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Nur, teşekkürler :)

      Sil
  2. Aww, this is pretty - and a beautiful color combo!

    YanıtlaSil
  3. Hoş renk :)

    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  4. Hııı çok tatlı seninki de ^,^ Tam yazlık bayıldım vallahi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim beybim :) öpücükler :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)