BU BLOGDA ARA

19 Temmuz 2013 Cuma

Essence Floral Grunge Nail Polish No:01 Be Flowerful & Easy Nail Art

Sonunda çok denemek istediğim Essence Floral Grunge ojelere,seri bitip tükenmeden kavuştum.Essence ojeleri zaten seviyordum bu serinin ojelerini de başarılı buldum.


01 numara Be Flowerful, parlak yavruağzı-pembe tonlarda güzel bir oje.Işıltı içermiyor.2 katta yeterli kapatıcılık sağlıyor.Kuruma hızı gerçekten iyi.Yapısı dolasıyla sürümü de kolay.Tam yazlık şahane bir oje gerçekten çok sevdim.Kuruması hızlı,kendi de parlak olduğu için top coat uygulamadım.


Ojenin güzelliğini kapatmamak için noktalı çizgili şekilleri yaptım.Yeşil de bu ojeye iyi uyum sağladı.






Ojenin fiyatı 2.5 TL. Serinin ürünleri tükenmeden alıp deneyin derim,fiyatına göre performansı gerçekten çok iyi.

Sevgiler..

8 yorum:

  1. LOL, that pattern looks very familiar ;)
    Pretty nail art!

    YanıtlaSil
  2. Very nice color and design! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Happy to hear that Irina, thank you :)

      Sil
  3. Super cute nail colors! Loved your blog and will come back for sure! I find it very inspirational...

    Oh, I just started following you on GFC and Bloglovin by the way! Hope you come by my blog sometime too! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it? We can also follow each other everywhere else;)!

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Twitter link
    Bloglovin link

    xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aww Thanks for your beautiful comment :) I am going to visit your blog now :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)