BU BLOGDA ARA

4 Temmuz 2013 Perşembe

Dove Saç Dökülmesine Karşı Seri

Dove bu aralar saçlarımla başımın dertte olduğunu hissetmiş sanki,bana saç dökülmesine karşı serinin olduğu bir paket gönderdi.


Yaklaşık 1.5-2 aydır saçlarıma fena takmış durumdayım.Kurumasına alışamamıştım ki dökülmeye de başladılar.Önce gidip kestirdim kırıkları gitsin diye ama stres kaynaklı olduğunu düşündüğüm dökülmesine bir çözüm bulamamıştım.
Dove'dan gelen bu paketi görünce içimde bir umut yeşerdi :)


Hemen başına geçip açtım paketi.Kapağı kaldırınca karşıma bir ayna ve minik bir yastık çıktı.Çok hoş düşünülmüş bir detay.Yastığın üzerinde hayli kendinden emin cümleler yazıyor, ürün saç dökülmesini 100 telden 2 tele kadar azaltmayı vadediyor,deneyip görün diye de eklemişler.Hadi bakalım!


Maillerde saç rengimi de sormuşlardı,bir anlam verememiştim.Meğerse yastığın üzerine iliştirilecek 2 saç teli içinmiş.Gerçekten kim düşünüp hazırladıysa beni ziyadesiyle mest etti :)


Kutunun alt çekmecesinden ise mis kokulu bu ürünler çıktı.
1 adet şampuan
1 adet saç kremi
1 adet onarıcı saç bakım maskesi 
Ve 7 adet yoğun bakım serumu

Saç dökülmelerimin arttığı şu dönemde alabileceğim en güzel hediye buydu gerçekten:)


Şimdi sıra bu seriyi deneyip yorumlamakta.Kullanıp fikirlerimi sizinle paylaşacağım...

*Aytaç Bey ve Dove'a bu güzel paket için çok teşekkür ederim..

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Merhaba benim de saçlarım feci dökülüyor. Öldüm ugraşmaktan onlarla ben de bundan isterim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) ben deneyeyim bakalım sonuç nasıl olacak :):)

      Sil
  2. Bana da geldi bu güzel kutudan :) Son zamanlarda benim saçlarım da dökülmeye başladı umarım iyi gelir hepimize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyip göreceğiz Ceren'cim umarım iyi sonuçlar alırız :)

      Sil
  3. benimde saçım dökülüyor ama bana ürün gelmedi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi kriterleri göz önünde bulundurdular bilmiyorum ama bir çok blogger'a gönderdiler aslında :/

      Sil
  4. Güle güle kullan şifa olsun diyelim o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım,sen de güle güle kullan bakalım derdimize derman olacak mı :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)