BU BLOGDA ARA

12 Temmuz 2013 Cuma

China Glaze Nail Polishes & Roses Nail Art

Gene mi gül dediğinizi duyar gibiyim ama bir yerde güllü bir çalışma görünce dayanamıyorum,yapıyorum.Bu çalışmaya da İnstagramda rastladım kayıtsız kalamadım :)


Bu haftayı China Glaze haftası ilan ettiğim için ojeler gene China Glaze.Bundan sonra uzun süredir yeni oje denemekten öksüz bıraktığım Pastel ojelerimin gönlünü almayı planlıyorum :)
Nail art gene gül olduğu için anlatmıyorum,sizi görsellerle başbaşa bırakıyorum.




Fotoğrafların bazılarını gece ışık altında çektim,bazılarını da ertesi sabah gün ışığında.


Güllerin renklerle uyumunu  ben çok sevdim, umarım siz de sevmişsinizdir.

Sevgiler..

18 yorum:

  1. Aw, it's pretty, I love that fabric vibe it gives me - like some kind of vintage fabric for a dress maybe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks Maria, I want to do a nail art with green and red colors like this vintage look... And your comment made me happy as always :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş :)) eline tırnağına sağlık.. Ben konad disk seti aldım ama kullanamadım :/ ve fırçayla da çizemiyorum gül!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sena'cım. Kısaca anlatayım ojenin fırçasıyla yapıyorum ben bu gülleri.Fazla ojeyi sıyır,denemek için peçetenin üstüne fırçayı dik bir şekilde dokundur.Eğer ıslak ıslak değilse tırnağına da o şekilde dokunduracaksın.Kenardaki dalgalı görüntüleri oluşturmak için düzensiz dokundurman gerekiyor.Sonrada içindeki halkaları yapacaksn ince uçlu fırçayla.fırçana fazla oje almamaya dikkat etmelisin,bu yüzden bir yere damlatıp fırçanın ucunu o damlaya değdirerek çalışabilirsin..
      Sevgiler..

      Sil
  3. Muhteşem olmuş Gonca yaaa, bayulırım zaten pastel renk kombinlerine, bu desenle nefis görünmüş!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Başak'cım, harika yorumun yüzümü güldürdü :)

      Sil
  4. çook cici olmuş hemen yaptığın diğerlerinide blogunu karıştırıp bulmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) umarım diğerlerini de beğenirsin...

      Sil
  5. ay buna bayıldım ama ya ne güzel olmuş pastel ve soft! yetenekli kız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok sağol canığmcım, siz beğendikçe daha da hevesle yapıyorum!

      Sil
  6. Yine harika bir çalışma tabii ki :) Ellerine sağlık Gonca'cım ^_^

    YanıtlaSil
  7. çoook güzel olmuş! kinetic candy bende de var. gerçekten çok tatlı bir mavi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esra,bu oje tek başına biraz solgun ama başka ojelerle kombinlendiğinde harika sonuçlar çıkıyor :)

      Sil
  8. Goncaların en maharetlisi yine yakıyor tırnakların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yorumun güzelliğinin yanında tırnaklarım epeyce solgun kaldı :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)