BU BLOGDA ARA

11 Temmuz 2013 Perşembe

China Glaze Nail Lacquer Swatches #4 : Kinetic Candy

İşte dördüncü ve son China Glaze ojem. Kinetic Candy olduğunu sanıyorum.


Ojeyi sevgili Eda hediye etti bana.Ojenin altında etiketi yoktu.O yüzden Tanaçan Kozmetik facebook sayfasından fotoları gönderip ojenin adını öğrenmeye çalıştım. Kinetic Candy olduğunu söylediler.(Refresh Mint'miş gibi geliyor bana ama firmadan söylediklerine uyayım dedim.) Ojenin rengi hani bir dönem buz mavisi kot furyası vardı ya o kotları aklıma getirdi sizce de benzemiyor mu?


Nail art yapmayı canım istemedi,ben de pulları devreye soktum.Pulları sünger tekniğiyle uyguladım.





Ojenin rengi benim için çok soluk ama sevmediğimi de söyleyemeyeceğim. Peki siz bu rengi sevdiniz mi?

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Oh, that glitter addition really is beautiful on Kinetic Candy!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I loved them together too,Maria :)

      Sil
  2. bu renk zaten benim sevdigim renklerden.özellikle jean giyimle böyle tonlarda oje harika duruyor bence. Ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,jean giydiğimde bu tonları ben de çok seviyorum..

      Sil
  3. Evet soluk bir renk pul ve simle güzel olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pul ve sim olmadan tercih etmeyeceğim bir renk ama yapisini sevdim,elimde tonlarca simli pullu oje var..birlikte kullanacağım :)

      Sil
  4. My dear,
    I found your blog by chance, while peeking others and I decided to check it out! I’m glad I did it, because I am really delighted with yours. It's beautiful, well structured, interesting… and it has completely got me hooked. I think we're going to get along just fine! ;) I'd like to invite you to meet my space as well and I hope you'll have as much fun as I am having in yours!
    I wish you lots of success
    kisses
    http://cottoncandy-peaches@blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank for this beautiful comment:) I visited your blog and I am your new follewer!

      Sil
  5. It looks fantastic with glitter! <3

    YanıtlaSil
  6. I don't love this nail polish without glitter, yes you're right it looks beautiful with glitter :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)