BU BLOGDA ARA

9 Temmuz 2013 Salı

China Glaze Nail Lacquer Swatches #3: Fuchsia Fanatic & Hearts Nail Art

3. China Glaze'im güzel bir fuşya. Zaten pembe ve pembemsi tüm renkleri çok seviyorum bu rengi de çok sevdim.


Fuchsia Fanatic tam benlik bir renk.Işıltısız ama capcanlı. Bu renk gözlerimin önünde kalpler uçuşturdu resmen bende o yüzden tırnaklarımı kalplerle süsledim.


Kalplerin içine pulları da ekleyince istediğim sonucu elde ettim.





Bu süslemeyle oje birbirini çok güzel tamamladı. Ojenin rengini ve süslemeyi siz nasıl buldunuz? 

Sevgiler..

16 yorum:

  1. Mimledim seni canım :)

    marstandusenkadin.blogspot.com/2013/07/mimlendim-ben-kimim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat bulduğumda cevaplamaya çalışacağım Ceren'cim :)

      Sil
  2. Hosh olmush.Süslemeni cok begendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. bayıldım yine süper:) kalbinin içi parıldamııış:*

    YanıtlaSil
  4. Gorgeous pink and hearts! <3

    YanıtlaSil
  5. ben de aynıı tıpatıp benzeri bir rengini sürdüm şu an tırnaklarımda. baktım isimleri aynı değil ama seninkinin kodu 80742 , benimki de 80741 wicked style. sanırım bu yüzden çok benziyorlar.

    bu arada benimki inanılmaz yoğun ve tek katta opaklığı muhteşem verdi. seninkinin yapısı da öyle mi? bayıldım gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapisi güzel canim,sürümü de kolay ama 2 katta daha güzel renk veriyor bu...sen de güle güle kullan ojeni :)

      Sil
  6. Aww, this is soooo sweet - really girly!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You make me smile Maria, leaving these beautiful comments :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)