BU BLOGDA ARA

8 Temmuz 2013 Pazartesi

China Glaze Nail Lacquer Swatches #2: Gothic Lolita & Burning Candles Nail Art

China Glaze ojeleri kalite olarak çok seviyorum.Elimde şu anda 4 adet oje var.Bu ikinci oje swatchı olacak.


China Glaze ojelerin yapısı güzel,sürümü kolay,kuruması gerçekten hızlı. Gothic Lolita'yı da renk olarak çok sevdim.Şişede küçük ışıltıları olduğu belli oluyor ama tırnakta ışıltılar neredeyse farkedilmiyor.


Nail art olarak da yanan mumlar yapmayı tercih ettim.Tırnaklarım biraz daha uzun olsaydı daha güzel bir süsleme olacaktı ama tırnaklarımı bundan daha fazla uzatamıyorum.Normal saydığım boyutu biraz kesince müthiş bir kesme isteği duyuyorum,zaten sağ el tırnaklarım daha kısadır :) 







Umarım bu süslemeyi beğenmişsinizdir..

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Yanan mum fikri çok hoş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler canım doğum günü manikürü oldu :)

      Sil
  3. çok güzel olmuş Gonca'cım nasıl kıyıyorsun böyle emek verdiğin şeyleri silmeye:)))
    öpüükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım :) ilk başlarda silmek çok zor geliyodu ama artik aliştim :)

      Sil
  4. Benzer bir rengi golden rosedan almıştım severek kullanıyorum. tırnakların çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ceyda, sen de güzel günlerde kullan ojeni :)

      Sil
  5. This is so pretty - a birthday mani perhaps:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria - birtday mani good idea I will do it on my birtday :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)