BU BLOGDA ARA

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Bebak'tan Gelenler & Bebak Leg MakeUp /Bacak Fondöteni

Tam da doğum günümde Bebak'tan bir paket aldım.Bir çok bloggera da deneme ürünleri gönderdiler,ama bana bacak fondöteni göndermeleri gerçekten büyük şans.Hep denemek istediğim ama sürekli ertelediğim bir üründü.


Paketimden iki adet de mis kokulu güneş kremi çıktı.Havuçlu olanı benim kakaolu olanı hediye olacak.
Teşekkürler Bebak!


Bacak fondötenini bir kaç kez denedim.İzmir sıcağında deneyimlemek daha iyi gözlem yapmama olanak sağladı.

Önce kullanımla ilgili bir kaç püf noktadan bahsederek başlayayım;
Uygulamadan önce bacakların temiz ve kuru olmasına özen göstermek gerekiyor.
Islak veya nemlendirilmiş bacaklara uygulamamak gerekiyor,aksi taktirde fondöteni uygulamak zorlaşacak,kuruma zamanı da uzayacaktır. Bu durum fondötenin kıyafetlerinize bulaşmasına da sebep olabilir.
Fondöteni uyguladıktan sonra 5 dk bekleyip kıyafetleri daha sonra giymek gerekiyor.Bu da kıyafetlerinizi kirlenmekten korumak amaçlı mutlaka uymanız gereken bir kural :)


 Batık,kıl dönmesi benim sıklıkla yaşadığım sorunlar ve onları da kurcaladığım için bacaklarımda fazlasıyla yara-bere,izlerle dolu.Gerçi bu durum şort giymeme engel olmuyor ama daha güzel bacaklara sahip olmayı kim istemez değil mi? Dolayısıyla bu fondöten elime geçtiğinde gözlerim cidden parladı :)

Şimdi gelelim gözlemlerime;
Fondötenin cilt tonunu eşitlemesi çok güzel ama kapatıcılığı az.Benim yara izlerimi ve kırmızı lekelerimi kapatmıyor fakat belirginliğini hafifletiyor.
Denizde veya havuzda denemedim ama terlemeye karşı gerçekten dayanıklı.Düşünün İzmir sıcağına dayandı.Kalıcılığı da gerçekten iyi.Gün boyu hiç silinmeden duruyor.
Kullandığım günlerde yıkamadan, kısa şortla yatmama rağmen çarşafıma herhangi bulaşma olmadı.Ama gece çok terleyen biriyseniz, bulaşma olur mu işte onu bilemiyorum.Su ve sabunla arındırmakta yada önlem almakta fayda var.



Fondötenin bendeki en açık rengi, Ligt Tone. Dört farklı rengi var. Koluma sıkılmış halini görüyorsunuz, çok koyu gibi görünüyor ama dağıtılınca cilt tonumla neredeyse eşitleniyor.Bacak boyum kısa olduğu için,çalkalayıp sıktığım 4-5 fıs benim tüm bacağıma yetiyor.Kısa boylu olmanın avantajı işte,daha uzun süre kullanacağım bu ürünü :)

Eğer benim gibi bacaklarınız yaralı-bereli ise kapatıcılık sağlamayacaktır,bunu unutmayın.Ama renk tonunu eşitleme ve kalıcılık konusunda başarılı bir ürün.Denenebilir..

Sevgiler..








4 yorum:

  1. Valla benim gibi peynir renklilere de iyi gelir o zaman, aklımda olsun şekercim! Teşekkürler ayrıntılı anlatım için, öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) peynirler olarak en light tonlara muhtaciz bu da olmuş valla, işine yaradıysa ne mutlu bana :) Ben de öpüyorum balım :)

      Sil
  2. simdi okudum bebegim hemen aliciim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) umarım sen de memnun kalırsın canikom bebak güzel iş çıkarmış :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)