BU BLOGDA ARA

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Beauty Formulas Kömür Tozu İçeren Burun Bantları

Burnumun üzerindeki siyah noktlarla başım dertte.Eşimde aynı dertten fena halde muzdarip. Daha önce Nivea'nın burun bantlarını kullandık sonuçtan o çok memnun kaldı ama ben de çok etkili olmamıştı.


Kömür tozlu burun bantlarını da duyup denemeyi çok istiyordum. Beauty Formulas markasının burun bantlarını denemeyi tercih ettim.Kutunun içinde 6 adet bant var.


Ben banyo yaptıktan sonra ıslak burnuma bandı yapıştırıyorum.Bandı burnuma yapıştırdığımda ağzımda acımsı-ekşimsi bir tat oluştu.Kokusundan kaynaklı bir durum sanırım.Katılaşmasını bekledikten sonra bandı iki taraftan tutup kaldırıyorum.Benim siyah noktalarım deri altında olduğu için çok iyi bir performans göstermiyor.Ama gene de bir miktar siyah noktadan kurtuluyorum.
Aynı bandı eşimde uyguladığımızda ise şahane bir sonuç elde ediyoruz.Eşimin burnundaki siyah noktalar deri üstünde,uçları açıkta olduğundan kolayca banda yapışıyor.Bandı kaldırdığımızda siyah noktaların %85'i banda yapışmış oluyor.
3 gün arayla uygulanabilen bir bant,biz haftada bir uyguluyoruz.


Bu ürünü Watson'lardan temin edebilirsiniz.Eğer siyah noktalarınızın ucu dışarıdaysa alıp deneyin memnun kalırsınız, eğer benimki gibi deri altında siyah noktalarınız varsa eh işte diyebileceğiniz bir ürün olmaktan öteye geçemeyecektir.

4 yorum:

  1. Selam ben bunu denedim ama memnun kalmadım. İçinde kömür tozu olmayan daha çok işime yaradı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de pek işime yaramadı eşim kullanıp bitirecek ben yeni arayış içindeyim..

      Sil
  2. Gratistekiler daha iyi ant olarak kömür tozu olanları ben de hiç sevemedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de Gratis'e bakayım İzmir'e gelince,deneye deneye doğruyu bulcam inşallah :):)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)