BU BLOGDA ARA

25 Temmuz 2013 Perşembe

Başak'tan Gelen Hediyelerim & Flormar Glitter GL06

Daha önce de söylemiştim, blogum sayesinde harika insanlarla tanıştım.Onlardan biri de sevgili +Basak Celik .
Doğum günümde bana çok güzel hediyeler yolladı canım arkadaşım.


Bu şipşirin  çantanın içinden çok güzel şeyler çıktı.


Oje meraklısı bi arkadaşa verilebilecek en güzel hediye bunlar olsa gerek. Crystal marka body deodorant da gerçekten çok ilginç geldi bana hemen deneyeceğim.Çok teşekkürler Başak,iyi ki tanımışım seni :)


Flormar Glitter serisinden bu yıldızlı ojeyi gördüğümden beri aklıma koymuştum.Ama bulamamıştım,sağolsun arkadaşım,aradığımı bildiği için hediyelerin arasına eklemiş bu güzelliği de.


Oje şeffaf renkte, daha çok yeşil,irili-ufaklı altıgen simler içeriyor.Gri yıldızlar ise çok daha az.


Golden Rose'un bu renk ojesini de sanırım beraber sürerim diye eklemiş Başak'cım,ben de ikisini hemen sürüp bi post hazırladım.Birbirlerine de çok yakıştılar.




Simlerin rengini daha iyi gösterebilmek için yüzük parmağıma Flormar Light Summer serisinden lila olanını sürdüm.



Flormar'ın bu glitterini çok başarılı buldum, ve çok sevdim.Alıp denemenizi öneririm..

Sevgiler..


16 yorum:

  1. bayıldım yıldızlara ilk bu renk gözüme takılmıştı ama başka renkler almıştım bugün uğrayabilirsem alıcam bu rengide listemde çok yakışmış:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bunu kesinlikle almalısın, yıldızlara özellikle bayıldım!

      Sil
  2. güle güle kullan .. ben bu glitterı dün sürecektim ama o kadar zorlandım ki almakta vaz geçip başka bir şey sürdüm.. bir daha deneyeceğim bakalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Yıldızları tek tek aldım noktalama kalemiyle,sonra yerleştirdim diğer türlü çok zor gerçekten yerleştirmesi..

      Sil
  3. Preeeety things - nice box and nice polishes :)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim! Ben de blogların en büyük karının bu güzel arkadaşlıklar olduğunu düşünüyorum! Güle güle kullan hepsini; sana az bile...

    Aslında GR'nin o ojesinin rengine hasta olduğum için seçtim :) Bende de var, işe süremesem de haftasonları hemen atlıyorum üstüne :) Fakat bu yeşille de güzel olmuş. Flormar2ın ojesi de nefismiş, kendime de alayım bari, hehe :))

    Öpüyorum çok, iyi ki doğdun!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim tekrardan çok çok teşekkür ederim..Hayatımda aldığım en değerli hediyelerden bunlarda,ne demek az mutluluk deposu oldular benim için :)

      Ojenin rengi hakikaten çok güzel ben de bayıldım.Bence de kendine de almalısın :)))
      Ben de çok çok öptüm :)

      Sil
  5. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN :)))
    Bloğunu takip ediyorum banada beklerim ;)
    http://tozpembesayfalar.blogspot.com/
    TEKRAR İYİ Kİ DOĞRUN BÜTÜN GÜZELLİKLER SENİ BULSUN.....

    YanıtlaSil
  6. İyiki doğdun :) hediyelerin çok güzelmiş.Özellikle glitter süper

    YanıtlaSil
  7. Bu şekilde yıldızlı bir oje arıyordun bir aralar, isabet olmuş! :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala ariyodum ama buldum tamamen yıldızlardan oluşan bi oje :) teşekkürlerr canım :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)