BU BLOGDA ARA

5 Temmuz 2013 Cuma

Argyle Nail Art

Maybelline ojeleri gerçekten çok sevdim.Bu sefer iki ojeyi bir arada kullandım ve baklava desenleri yaptım.


Önce 652-Moss'u baz olarak iki kat sürdüm,daha sonra 120 - Urban Turquoıse'ı kullanarak ince uçlu fırçayla çarpı işareti yaptım ve içlerini de doldurdum.Daha sonra gene ince uçlu fırça ile beyaz çizgileri yaptım.
Gerçi ojeleri tam tersi uygulasam daha iyi olacakmış.Haki olan pek kendini gösteremedi bu şekilde.




Çok zor olmayan bu çalışma her iki ele yardımsız uygulanabilir.Denemenizi tavsiye ederim.

Sevgiler..

10 yorum:

  1. yeşilin yerine pembe de konabilirdi, ama böyle de güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe gerçekten hoş olurmuş fikir için teşekkürler,ayrıca beğenmene de sevindim :)

      Sil
  2. Güzel olmuş ellerine sağlık yeşilin tonları süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşilin tonlarını ben de çok sevdim,beğenmene de çok sevindim Eda'cım, öpüyorum :)

      Sil
  3. bence de çok güzel olmuş bende bu ojeleri çok seviyorum gerçekten çok güzeller tırnaklarına çok yakışmış çok beğendiim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :):) ojeler gerçekten şahane ne güzel sürülüyor değil mi? :):)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)